לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 7 באוקטובר 2012

נמדק ונמצא פרימיום - המוסיקה הכי טובה והכי חדשה שיש היום בעולם

אני לא ג'ון קיין אני לא ג'ון ויין אני ג'ון קייל !
  
פתיחה
ימים כאלה של חול המועד... חופש ובטלה ולפגוש משפחה. שום דבר דחוף. מחר נרקוד קצת עם ספריי תורה, ומה יכול להיות רע בכך. אני משתגע מאנשים שכל השנה מדברים על זה שיש כפייה דתית בארץ הזו, אבל פתאום כשיש חופש בחגים אז כפייה דתית זה אחלה. אני לא מודאג יותר מידי מהסטטוס-קוו. הייתי מעדיף קצת יותר תחבורה ציבורית בשבת וגם בלילה (וזה לא  תלוי בדתים בכלל), אבל מה שבאמת מפריע לי הוא שיש יותר מידי אנשים שלא עובדים במדינה הזו בשם הדת. זה מעיק עליי באופן אישי ועל כל בן-אדם עובד שצריך לשלם יותר מיסים. יאללה בכל זאת חג, אז בוא נחגוג !

די-ג'יי ג'ון קייל
די ג'יי ג'ון קייל מספר על ההשפעות המוסיקליות עליו, ועל האלבום החדש שלו. יש כאן כמה הפתעות שלא תאמינו. ככל שעובר הזמן יותר ויותר מזכירים את מיילס דיוויס כמקור השראה, ופחות ופחות מזכירים את צ'ארלי פארקר. נראה לי שזה בעיקר כיוון שצ'ארלי פארקר ניגן בסקסופון שהוא כלי שכרגע לא באופנה - בניגוד לאייטיז שבהם היו הרבה להקות Fפאנק ולהקות סקא כמו מאדנס. הקול ג'אז של מיילס דיויס, לעומת זאת, נשמע הרבה יותר רוקי, בגלל אלמנט הקוליות שבו שיוצר ריחוק מסויים שמתכתב הרבה יותר טוב עם מוזיקה אלטנרטיבית ופוסט Pאנק. אני לא ידעתי שגקון קייל הפיק את האלבום הראשון של סטוג'ס, מודרן לאברס, פטי סמית' ואפילו ניגן עם ניק דרייק [קישור].
בלי שום קשר בדיוק נדלקתי על השיר הזה מתוך האלבום שלו יחד עם בריאן אינו
 
John Cale & Brian Eno - Spinning Away
 
Bloc Party - Kettling
זהן הסינגל השני ושיר הפתיחה של האלבום הכה פרימיום של בלוק פארטי. בקליפ אפשר לראות ילדים בריטים משחקים "בריטיש בולדוג". הכללים הם שיש אחד או שני ילדים באמצע וכל השאר מנסים לעבור מצד אחד של המגרש לצד שני. קצת כמו מחניים רק שאתה הוא הכדור. מי שנתפס הופך להיות תופס בעצמו.

Bloc Party - Kettling



Melody's Echo Chamber - Quand Vas Tu Rentrer?
אני חושב שכל אחד כבר הספיק לפתח אלרגיה לדרים-פופ-ריוורב, אבל כמו בכל ז'אנר יש תמיד דברים פחות טובים ודבררים יותר טובים. זה לדוגמא פרימיום. ותודה לאורי דביר שהפנה את תשומת ליבי.

Melody's Echo Chamber - Quand Vas Tu Rentrer?


 
Nas - Cherry Wine (Explicit) ft. Amy Winehouse
הביוגרפיה של פטי סמית' מתארת בעיקר את סוף שנות השישים תחילת שנות השיבעים ובה היא מספרת גם על כל המוסיקאים שנפטרו אז, מג'ים מוריסון - שהיא הולכת לבקר בקברו אשר בפריז - קבר שהיה מאד מוזנח בשעתו. ועד ג'ניס שהיא כתבה לה שיר, וג'ימי הנדריקס - שאיתו שוחחה בחדר המדרגות בעת שנערכה מסיבה לכבוד פתיחת אולפן הקלטות חדש. לכולם כולל בריאן ג'ונס וג'ון לנון היה J בשם. איימי ווינהאוס מתה בגיל 27, בכך אין ספק, אבל אין לה ג'י בשם. וגם לא לקורט קוביין. השיר החדש שלה יחד נאס, לא עושה עימה חסד, היא נשמעת עייפה והקול שלה רדוד מאי-פעם,  אבל בכל זאת הקשבתי לו חמש פעמים.

Nas - Cherry Wine (Explicit) ft. Amy Winehouse



Indian Trails
קצת מוזר שלא משדרים רוק טרוויאלי בשום מקום.  הנה להקה צעירה מפינלנד מעיר שנקראת Lahti  עם שיר חדש. לא עושה מהפכות חוץ מזה שהפתיח גם מזכיר את THE XX. הקשבתי לזה כמה וכמה פעמים. וגם לכל ה-EP שלהם. כיף. קוראים להם Indian Trails.
 
 



Back & 4th
הרמיקס הזה הגיע אלי דרך המייל הוא חדש אבל כך הגעתי לכל האוסף Back & 4th שהוא כולו מוזיקה אלקטרונית שיצא בשנה שעברה.




 SOLANGE - LOSING YOU
הקליפ כאן יותר כייפי מהשיר היותר מידי פופי הזה.  הכי אהבתי זה את החנות עם מכשירי הרדיו הישנים




A brief history of Soul Music
קישור מאת איתי כ. אני שומר אותו פה בצד לצורך המשך גילויים. אם אתם רוצים סקירה של ההיסטוריה של הסול זה מקור טוב [קישור].

וזהו..
שיהיה לכם הכל בפרימיום.
תהנו מכל רגע של חופש כי מחר יהיה מאוחר

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !