לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 7 ביוני 2008

Adem



כמה שאני שומע מוזיקה זה לא נגמר. הנה שחר ממונוקרייב זרק לי לפני כמה ימים את השם Adem בתגובה לפוסט של לאורה מרלינג. והבטיח לי שאני אבכה כשאני אשמע אותו. כיוון שהוא כתב אדמ בעברית לא מצאתי כלום. ודרך אגב אני בוכה פעם בכמה שנים (נכון שפעם אחרונה בכיתי בחידון התנ"ך העולמי אבל הייתי חולה וחוץ מזה זה היה החיים ולא איזה סרט או שיר אז תסלחו לי). אבל היום הייתי בתל עדשים יש שם יריד איכרים במסגרת פסטיבל "חלב ודבש" שמתקיים עכשיו בעמק יזראל. נכנסנו לאסם שבו הקרינו סרט על רפול. מאד התרגשתי וזה מתקשר לפוסט הקודם. בהפנינג היתה גם להקת תופים וכמובן ניגנו גם מאיר אריאל. שוב נזכרתי בשיר "איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא". כי רפול כמו הרבה דומים לו שהגיעו לגדולות(יגאל אלון, רבין וכו'..) היו בעצם פאלחים, אבל איזה שאר-רוח היה להם. אח"כ ערכנו סיור בישוב וגם בין הדוחנים ואכלנו סושי. כן סושי. אבל אל תדאגו בבית כשחזרנו טעמנו מטעמי גבינות וחלב למרות שעוד לא ממש שבועות.

בכל מקרה במונוקרייב יצא פוסט על הופעה מרגשת של Adem. וגם אני התחלתי לשמוע את האלבום שהמליץ עליו שחר Homesongs, ומתוכו למעלה השיר Ringing in my ear. מכל הסונגרייטרים שיש פה בזמן האחרון הוא נשמע לי ממש שחבל להפסיד. וכן אדם הוא אנגלי, נדמה לי, כי אני חושב ששמעתי אלבום שלו בהולנדית. ושוב חג שמח :)

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !