לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 30 ביוני 2008

סקארלט ג'והנסון


עברו הרבה מים בנהר מאז סקארלט ג'והנסון יבבה בסרט אבודים בטוקיו"אני כל-כך בינונית". מאז היא הופיע בסרט של וודי אלן כפאם פאטל, והטינאייג'רס שרו לה שיר. מגיע לה! יש בה משהו נורא מיוחד. או בעצם נורא פשוט אבל מיוחד. זה עניין לא ברור, היא סקסית מאד אבל פשוטה וזה סודה. מצד אחד פאם פאטל מצד שני הבת השיקסה של השכנים ממול . חוץ מזה שהיא יכולה להיראות אלגנטית ונערית באותה מידה. והיא נראיית גם אמריקאית וגם אירופאית.
ועכשיו היא הוציאה גם אלבום חדש. וזו הזדמנות נוספת להסתכל על דמותה. מאז שמרלין מונרו שרה "יהלומים הם ..."לא היה תענוג כזה לגברים. כבר האזנתי לאלבום הזה לפני חודש, אבל אני חושב שהקשבתי לו לא נכון. הוא אלבום של שירי טום וייטס ומהבחינה הזו זה אבסורד ולא מורגש בכלל, חוץ מזה שהשירים טובים. אבל אי-אפשר להאזין לאלבום של סקארלט ג'והנסון כאילו שזו אמי ווינהוס. עם כל הכבוד. את אמי ווינהאוס אני מעריך הרבה יותר כמוסיקאית ומבצעת, אבל את סקארלט ג'והנסון אני מעריך יותר בתור בלונדינית. ואני לא מתכווון טיפשה אלא אגדתית.
היא כל-כך כזאת שאפילו דיויד בואי הצטרף אליה בשירה בשיר הבא, שהוא ממש... יפה ואני אפילו נהנה ממנו מאד.

Scarlett Johansson-Falling Down




ולמי שרוצה לראות אותה שרה וגם לשמוע את הקול שלה יותר ברור ולא מתחבא אחרי חומה של מוסיקה אפשר כאן.והיה מאד קשה לבחור תמונה שלה. מאד מאד קשה. אבל מישהו חייב לעשות את העבודה הזאת.

ובכל זאת הנה סרטון עם מבחר תמונות למי שלא מבין על-מה אני מדבר.


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ברכות על העיצוב החדש...מרענן

Unknown אמר/ה...

רב תודות לך


פוסטים אחרונים וממש שווים !