לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 26 ביוני 2008

נבדק ונמצא פרימיום- ליקה,ברוני,טיפוסים MGMT

הבלוג הזה נולד מתוך זה שרציתי לשתף עוד אנשים באהבתי למוזיקה איכותית, שסתם לא משמיעים ברדיו בגלל ... ובדיוק בשביל זה יש אינטרנט:)
כדי שלא יהיה מצ'עמם אז ניסיתי לכתוב בצורה מעניינת ולפי התגובות שקבלתי זה הצליח עד כדי כך שאנשים שמכירים אותי התפלאו. הבעיה היא שיש הרבה דברים שאני אוהב ונתקל בהם ורוצה לשתף את כ-ו-ל-ם בהם, ויותר מפוסט אחד ביום זה יותר מידי. יכולתי לעשות מיניבלוג, אבל זה נראה לי שטותי לעשות בלוג בתוך בלוג. בהתחלה ערכתי מיקסטייפים ואפילו היה נגן שירים בצד, אבל אני בספק אם מישהו שמע אותו.
לפיכך החלטתי לפתוח פה מדור שנקרא "נבדק ונמצא פרימיום" אשר יכיל את כל מה שהצטבר אצלי ולא מוצא מקום בשוטף.
מה יהיה במדור "נבדק ונמצא פרימיום": רימקסים, שירים נוספים של אומנים שהכרנו, וכדומה..
זה אמור להיות קצר ומהנה ובעיקר בסגנון פרימיום : שמח וכייפי.
עצה ידיותית לסביבה: אם משהו לא מוצא חן בעינכם תעברו לשיר הבא, אל תוותרו על האזנה. כל שיר פה עולם ומלואו בשבילי, וממש פרימיום אמיתי.
1. לליקה לי האהובה עליי כל-כך יש רמיקס חדש וכייפי (אבל ממש טוב, כי יש לה עוד רמיקסים מיותרים):



2. גיליתי שיר של הטיפוסים Prototypes שחבל הזמן ומזמן. מתאים מאד בדרך לים -בדוק. הייתי אומר אפילו שיר גאוני. דאנס גיטרות שעובד, כי מי אמר שגאונות זה רק רוק.



3. גם ל-MGMT האהובים עליי יש רמיקס של Justice ל-Electric Feel- מפגש צמרת מנצח!


4. כולם מדברים על Wolf Parade אני אהבתי הכי הרבה את השיר Language City
5. קרלה ברוני הגיעה לארץ יחד עם נשיא צרפת סקרוזי. כולם יודעים שהיא חתיכה, לא כולם יודעים שהיא זמרת שהוציאה אלבומים רכים, נוגים ונעימים, אפילו באנגלית בסגנון נורה ג'ונס. למעשה יש לה אלבום שלם שבו היא לקחה שירים מתוך ספרי שירה אמריקאים שנכתבו בתחילת המאה, הלחינה, והלחימה. הקול שלה נשמע בין עתיק חרוך, לשטוח סדוק. לא סתם דוגמגישיה קרלה. היום שמעתי את האלבום שלה No Promises שוב ומאד נהנתי. הנה דוגמית שתסחוט מכם התפאלות:

תגובה 1:

candy אמר/ה...

ליקה לי מעולה!


פוסטים אחרונים וממש שווים !