לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 10 ביולי 2008

נבדק ונמצא פרימיום לחופש

THE BPA - TOE JAM FEAT. DAVID BYRNE & DIZZEE RASCAL

טוב שיש חופש גדול, זה לא אומר כמובן שלגדולים יש חופש. אבל בכל זאת מצב הרוח בהחלט משתפר. לא שאני לא אוהב את שאר עונות השנה, ושאר החופשות האמיתיות יותר לגביי. אבל בכל זאת יש לי חגיגה קטנה בלב, ולמוסיקה יש בהחלט חלק גדול בכך. להזכירכם למי שהפסיד או שכח. "נבדק ונמצא פרימיום" הוא מדור חדש בבלוג שמרכז כל מיני דברים שאני אוהב ואני לא מספיק להעביר לכם בפוסטים השוטפים. שירים של אומנים שכבר כתבתי עליהם, רמיקסים וגם דברים שאהבתי מאד בבלוגים של אחרים. עם דגש על המאד ולכן אני מרגיש צורך גם להביא אותם לכאן. הכל פרימיום באחריות.

דרך אגב יש רסס לבלוג, למי שזה היה חסר לו, הוא מופיע בעמודה הצידית למטה. עכשיו תוכלו לקבל עדכונים על רשומות. אבל בתכלס כל יום פתוח פה ואתם מוזמנים תמיד לבקר. וראבק תנו תגובות ! קר פה לבד (ביטוי "לא טוב" (בלחש) עכשיו קיץ, וקור זה כאילו במקום מזגן...הסתבכתי (אתם רואים אני התחלתי לדבר אל עצמי (וגם לעשות סוגריים בתוך סוגריים (הלו הצילו (איך יוצאים מפה!!!)))). והנה נבדק ונמצא פרימיום להיום:

1. הסרטון למעלה שראיתי במונוקרייב והוא ממש קיץ להתפשט.

2. קנדי מהבלוג מורנינג קנדי נותנת קרדיט, אז למה לא להחזיר, ועל הדרך להשמיע את הלהיט הזה, שאי-אפשר להפסיק לנגן.

The Virgins -Rich Girl

3. יש להקה ספרדית שקוראים לה קוף-קוף. אז מה. בכל זאת הם זכו ביורו 2008. אני סתם מגבב פה שטויות. השיר דליקטס.

Cof Cof- Carebbean Boy



4. יש להקה חדשה שמחקה את הסיגנון של אבבא, בשילוב עם ELO אבל בשירים חדשים. אני מאד זלזלתי באבבא בתחילת שנות שמונים, אבל בדיעבד הם היו גדולים, גאונים של מוסיקה. זה לא אומר שאני לא מקבל בחילה מהסרט "מיה מיא" שיצא רק עכשיו (לא ראיתי וגם לא מתכוון לראות). בכל זאת את השיר הבא של Music Go Music אני שומע בפלייליסט שלי והוא נחמד. ואם אתם אוהבים אז הנה יש עוד.

Music Go Music- Light of Love

5. לא נמאס מהחום המעיק הזה!!! לא רוצים שייקחו אותו מכם!!! כן, אבל בדרך כייפית עם שירים טובים, שתייה טובה, בריכה, ים. ואם כבר אבבא אז למה לא להזכיר גם את בוני אם. עם שיר הנושא של אלבום הבכורה שלהם שקניתי בגיל 8-9. שנקרא .Take the Heat of Me. יש כאן כוונה אחרת, אבל כל חום כולל זה של הקיץ הוא חום. לשיר הזה יש איכות של חלוציות, של דבר טוב ולא מאוס. אני שומע אותו בזמן האחרון, ועדין נהנה.

Boney M- Take the Heat of Me

6. וממש ברגע האחרון קליפ חדש, למפגש הצמרת הבא. אסור להפסיד!!! ואחרי כוס יין לבן, קר, וטוב זה נשמע וגם נראה הרבה יותר טוב. תנסו.
Produced By Pharrell - Santogold, Julian Casablancas, N.E.R.D.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

השיר של מפגש הצמרת ממש מגניב, למרות שמדובר, בסך הכול, לפרסומת לנעליים...

Shachar אמר/ה...

איל, אל תיקח את זה קשה שלא מגיבים. ככה זה, כולם מתעצלים או מתנשאים או סובלים מגזים. אתה רוצה תגובות? פתח בלוג קולנוע, שם אוהבים לכתוב הרבה.

דרך אגב, אני מקווה שהקליפ לא יהפוך לחביב על הבן הקטן, אחרת אתה באמת מגדל פסיכופת :-)

Unknown אמר/ה...

תודה על התגובות:)
לנמרוד - דווקא היו לי ספקות לגבי השיר הזה, אבל הוידאו בסדר. לא ידעתי שמדובר על פרסומות לנעלייים.
לשחר- אני לא לוקח קשה, זה סתם משעמם בלי תגובות.
בלוג קולנוע? מה זה קולנוע? זה דבר חדש? שמעתי שזה כמו טלויזיה או משהו כזה ?


פוסטים אחרונים וממש שווים !