לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 15 ביולי 2008

גברת Tron



להגיד שאני לא מכיר את כל המוסיקה שיש בעולם יהיה חוסר צניעות. אבל לא להכיר את Ladytron זה גובל בבושה (התירוץ שלי הוא שיש לי איזה חור במוסיקה בחלק משנות התשעים- רוב מה שהפסדתי זה מוסיקה טכנו- וזה לא נורא בכלל). מבלי ששמתי לב פתאום הנגן Mp3 שלי, התמלא בשירים ורמיקסים של Ladytron מכל הזמנים. האמת שזה די תענוג לגלות משהו שכבר הבשיל, כמו פרי טוב על עץ שצריך רק לשטוף ולטעום. זה תענוג לא פחות גדול מלגלות משהו חדש וטרי, כמו למשל Amazing Baby, שאני לא בטוח אם מישהו חוץ ממני התלהב מהם (אם כן אשמח לדעת).
Ladytron הוציאו אלבום חדש הרביעי במספר והוא ממש טוב. סוף-סוף אלבום מלא עם התחלה אמצע וסוף, וזה למרות שהסגנון המוסיקלי שלהם הוא פופ-אלקטרוני, יותר ספציפי קראתי שזה אלקטרו-קלאש. ומתבקש שיהיו להיטים וריקודים. אבל יש עליהן קוליות רוקית כזאת שהופכת את כל העניין ליותר רציני.

Ladytron הן להקת בנות מליברפול, אבל בעצם חלק מהחברות בה הן מבולגריה ומסקוטלנד, ובאלבום החדש יש בכמה שירים בשפה אחרת -אני מניח בולגרית כי לי זה נשמע חייזרית תיקנית. מה שהופך את הכל ליותר עתידני וטרנסגלאקטי. כמובן שלקרוא להן להקת בנות זה קצת מעליב, כי זה ממש לא העניין. למרות שיש בזה משהו אחר שנשים עושות רוק, ואני לא מתכוון במובן הסקסי סליזי של המילה, אלא במובן "הנפשי" הנשי של החיים. שזה סקסי אבל לא סליזי (לא שיש לי משהו נגד זה).

כפי שהצהרתי הבלוג הזה שמח, ולכן למעלה תקבלו להיט שמח מלפני שנה שעדין עובד, שנקרא Destroy Everything You Touch, שזה כל-כך נשי, שלהגיד את זה, זה כל-כך שובניסטי. בגלל שבבית אני הולך זקוף מתחת לשטיח אני מרשה לעצמי(מי שנשוי מבין על מה אני מדבר. ולחברה הצעירים תוותרו מראש על כך שהיא תרצה לעשות מה שאתם רוצים, חבל לבזבז על הנושא הזה מערכות יחסים). ולמטה יש את הלהיט מהאלבום החדש ברמיקס מדליק. כי כאן הכל כיף בריבוע.


Ladytron -Ghosts -Toxic Avenger Mix

3 תגובות:

dis[c]over אמר/ה...

אייל, לא הכי כדאי להתגאות בחור בהשכלה כשמדובר בתחום גדול רחב ומעניין כמו (מה שאתה קורא לו) טכנו, או בעצם כל ה"מהפכה" האלקטרונית של שנות ה-90.

הצעה: מה דעתך להשלים את החוסרים פה, מעל הבלוג שלך, בסדרת פוסטים על "איך הפסקתי לפחד ולמדתי לאהוב טכנו". הנה מקום טוב להתחיל בו.

מה אתה אומר (-:

Unknown אמר/ה...

וואוו, איזה קישור.
נראה לי שאתה יודע יותר ממה שאתה מוכן לגלות. בכל מקרה זה לא שאני בכלל לא נחשפתי לטכנו, ולדיסקו בוודאי שנחשפתי. אפילו היה לי פוסט מיוחד על הרקולס אנד לאב אפייר, וערכתי לכבוד זה מיקסטייפ מיוחד, והכנתי פוסט על ג'ורג'יו מורדר שלא פורסם. אבל בכל זאת בטכנו אני לא מבין. עכשיו זה פסה והרטרו של זה, כמו כל רטרו מגיע לאחר שני עשורים, ככה זה. בסוף שנות השבעים היה רטרו לחמישים, בסוף שנות השמונים רטרו לשישים, והיום יש רטרו לשמונים ובעוד חמש- שבע שנים יהיה לטכנו רטרו, ונחזור לכל זה בגדול.
ויש לי סבלנות, מה גם שכידוע לך בתחילת העשור הסטרוקס טרפו את כל הקלפים והחזירו את הרוק בגדול, וכיום הדאנס והרוק מתערבבים בכיף וכולנו נהנים.

אנונימי אמר/ה...

אני התלהבתי מ amazing baby!
הם מוצאים חן בעיני.


פוסטים אחרונים וממש שווים !