לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 3 באוגוסט 2009

נוח והליויתן העצוב



הכי אני אוהב אנשים שממציאים את עצמם מחדש. אפשר היה לצפות שלאור ההצלחה של אלבומם הקודם , אפילו בגלגל"צ, ולאור הפירסום של לאורה מרלינג, נוח והלויותן יעשו עוד אלבום כזה שסוחב
בקושי ובו להיט אחד פחות או יותר מוצלח. אבל הפתעה !

האלבום החדש של Noah and The Whale הוא אלבום מגובש הרבה יותר, נטול להיטים דביקים, סוחב וסוחף כלפיי מטה. נדמה שאלבומם הקודם היה רק הפרומו, ועכשיו הגיע הדבר אמיתי. יש אנשים שבוכים איתו, אצלי זה רק נצנוצים בקצה.
הפוסט הזה מוקדש לאסתי שפגשנו (אני ואישתי) בבר בעונג לייב. למי שלא היה , אז שידע שהפסיד. לא פגשתי מספיק אנשים שאני מכיר מהאינטרנט, בפעם הבאה אני מציע להצמיד לכל אחד תג עם הניק-ניים שלו, כמו שעושים בכנסים מהסוג הזה. שאפו לגיאחה ומזל טוב. ימים כאלה הם ימים שאני סופר פעמיים בחיים.


Noah and The Whale -Our Window


The First Days of Spring Official Trailer from charlie fink on Vimeo.


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !