לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 27 באוגוסט 2009

נבדק ונמצא פרימיום - ועידת הייניקן למוזיקה



החיים שלי יותר מעניינים ממני: העולם הזה... לפעמים צריך לצבוט את עצמך ולשאול אם כל זה אמתי או שאני חולם. כל ההופעות האלה... בקיץ אחד זה לא יאמן.כדי להפוך את העסק ליותר מפתיע ומדהים יש ועידת מוזיקה של הייניקן. ועידה ממש למוזיקה כאילו שפה זה אמסטרדם או ברלין.
קודם כל לגביי הבירה: אני מאד אוהב את הייניקן, וכשהיא (הבירה) רק הגיעה לארץ היא היתה מפתיעה במרירותה. הבירות עד אז היו הרבה יותר מתוקות. אני חושב שהבירות האחרות מיתנו את מתיקותם מאז, או שזה רק החיך שלי שהשתנה. הייתי באמסטרדם פעם בפסטיבל שיט, ושתיתי הייניקן כל היום, בסה"כ -4 בירות ביום. פסטיבל השיט הזה נקרא ,Sail Event, וכל נמל אמסטרדם היה מלא בכלי שיט עתיקים וחדשים ובצורת מכונית חיפושית, ספינות דיג ועוד. הפסטיבל מתקיים פעם בארבע שנים, אני הגעתי לשם משוויץ וכל האירוע תפס אותי במקרה. לא היה לי מושג למה הגעתי. כמובן שלא היו מקומות לינה ונאלצנו להשתתף בחדר במלון עם זוג איטלקים. איטלקים, אם אתם לא יודעים, נועלים מוקסינים ללא גרביים, והם רק מחכים לרגע שתחלצו את שלכם. ראו הוזהרתם !

לקחנו שיט בתעלות אמסטרדם שלקח אותנו עד לנמל, ואז שטנו עם כל הספינות. היה מדהים. בדרך ראינו חבר'ה הולנדים צעירים יושבים על גדות התעלות לצד כל אחד מהם ארגז של 24 פחיות בירה ולידם כבר כמה פחיות של חצי ליטר ריקות, ואני מדבר על 11:00 בבוקר. מאד אהבתי לאכול דג הרינג נא בלחמניה עם מלפפון בחומץ, ולאכול צ'יפס עם מיונז, ואל תעשו פרצוף כי גם אני עד אז לא סבלתי לא דג מלוח, לא הרינג ובטח של מיונז.
ושוב לגביי הבירה (כי היה קטע מאד מוזר), כאמור שתיתי הייניקן במשך כמה ימים. היא יותר טעימה באמסטרדם כי היא יותר טריה, וגם יותר חדה, ואז נסעתי ללונדון. כידוע לכם בלונדון פאבים נסגרים בשעה 23:00. המקרה שהיה הוא שהלכנו לסרט. הגענו בשמונה בערב והיו כרטיסים לשעה תשע וחצי. מממול ראינו תור. עמדנו בו ובסופו נכנוה לנו כניסה למועדון/בר/פאב שגם רוקדים בו שהיה מאד נחמד, וזה כדי להעביר את הזמן לפני הסטר. הסיפור הוא שהזמנתי בירה, והיה לה טעם של מים, וניסיתי אחת אחרת וכנ"ל ועוד אחת. שתיתי 3 בירות במשך שעה ולא הרגשתי כלום, הכל מים. ואח"כ חזרתי לארץ ושתיתי בירה אחרת (אני בכוונה לא מציין מותגים) ושוב מים. עד שחוש הטעם חזר לעצמו, לקח קצת זמן.
ולגבי ועידת היינקין למוזיקה, פשוט מדהים שמישהו מביא לכאן את MGMT. קבלו את שיר מעולה אבל פחות מוכר שלהם מתוך ה-EP הבכורה שלהם. והם לקראת אלבום חדש. מעניין אם הם יצליחו לעשות משהו מגרה.

MGMT - We Care




כמה אני יכול להתפעל מכך שיש כל-כך הרבה מה לשמוע. כמה? די מספקי. ובכל זאת למה שלא נחגוג את זה. אז הנה כמה אלבומים חדשים להאזנה חינמית כולם פרימיום, ומומלצים:



1. Mew באלבום חדש, אחד הטובים של השנה. אני עוד אחזור אליו להתייחסות קצת יותר מעמיקה אולי. להקה דנית (אני חושב שדנמרק היא גם סקנידנביה) להאזנה: נגמר



2. The Postmarks באלבום מאד מענג, של חידושים שנקרא: Memoirs at the End of the World. מוזיקה תיזמורתית. אם אהבתם את God Help The Girl, אז תאהבו גם את זה. להאזנה: אזל


Ingrid Michaelson-Soldier

3. ו.. Ingrid Mechaelson היא זמרת יוצרת מניו-יורק, עם שם סקסי במיוחד. באלבום פופ-פולק, נעים. קצת מתוק מידי, כמו ארטיק מגנום, אבל ממש מעוללה- רק לא משמין. להאזנה: מצטער



4. לסמוקי רובינסון אלבום חדש ! שיבדל לחיים ארוכים (בחיי שחשבתי שהוא מת). אותי זה היה מאד מסקרן לשמוע מלך סול עושה דברים חדשים וגם חידושים ודואטים. כבוד ! הנה אדם שפשוט אוהב לשיר. להאזנה: אין יותר.



5. ואם חסר לכם עוד ג'ף באקלי בחיים. למשל בהופעה חיה. אז תוכלו להאזין לאלבום מלא כזה: נגמר

שתהיה לכם פרימיום של שבתתתתת

תגובה 1:

גבי אמר/ה...

סמוקי רובינסון חי ובועט! חשבתי שלפחות ראית אותו לאחרונה בטקס האשכבה למייקל ג'קסון.


פוסטים אחרונים וממש שווים !