לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 24 באוגוסט 2009

לשדר בתדר הנכון



בלוג שמתיימר להיות רדיו, ועד היום לא דיברנו על "לשדר בתדר הנכון". פעם היו אומרים "לשדר על אותו הגל", וגל זו מילה שאני אוהב הרבה יותר. המילה גל גם מזכירה לי מים, ומים, אם אנחנו כבר בפסיכולוגיה בגרוש, תמיד משמחים אותי והם מסמלים בפסיכולוגיה..נחשו מה? (תשובה בסוף*)
אבל אם אתם לא יודעים מה מים מסמלים אז רשמו לעצמכם באיזה כוס אתם מעדיפים לשתות: קטנה, גדולה או בינונית, ומה האסוציציות שהמילה 'מים' עושה לכם, ובסוף תקבלו תשובות.
הקשבתי לאלבום הבכורה של Brtian Bonz and The Dot Hongs אשר מברוקלין. בראיין בונץ הוא סינגר-סונגרייטר ויש לו אלבום שנשמע מאד אישי, אם כי מופק לגמריי: עם להקה, בנג'ו וגם אלקטרוניקה רכה . הקשבתי לו לראשונה בשבת בצהרים כשאני ישן/לא ישן והמוסיקה היתה לי כמו גלי ים, כמו שמיכה של תודעה קוסמית אחרת. הקול החלומי של בראיין בונץ לא נותן לאלבום להמריא למעלה בכוח, אבל במקום זאת נכונה לכם חוויה של חלום בהקיץ, משהו שאי-אפשר לאחוז בו, אבל הוא מענג מאד.
ואז היכתה בי ההכרה (שוב ההכרה הזאת מרביצה לי כל יום, שמישהו כבר יחזיר לה מכות), שלכל אלבום יש תדר משלו, שלכל אלבום יש גל משלו, שאליו אנחנו מתחברים או שלא, ואם כן, אז אנחנו חווים את חווית ההאזנה הפרטית שלנו עם האלבום. ופתאום הבנתי שזה לא רק עם אלבומים כך, כל מערכות היחסים שלנו עם אנשים הן מכוונות תדרים/גלים. אנחנו בדרך-כלל חווים מערכות יחסים עם אנשים על איזשהו תדר מסויים שנולד מדפוס מסויים של יחסי גומלין. משהו שאנחנו מוצאים, הדבר המיידי או הטיבעי או שסתם התפתח, ולא תמיד הוא הנכון ביותר - אפשר לעשות עם ההבנה הזאת הרבה דברים. אפשר לשנות את כל החיים.


Brian Bonz and The Dot Hongs - Dee The Dinosaur


Brian Bonz and The Dot Hongs - Kid Shit


* מים מסמלים סקס. אם אתם אוהבים לשתות בכוס גדולה זה מצביע על תאווה גדולה. אם יש לכם אסוציאציות טובות למים, אתם אוהבים סקס ובריאים בנפשכם. מי שעובר טראומה מינית יכול לפתח אסוציאציות רעות למים.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !