לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 30 באוגוסט 2009

לא שאריות בכלל


פעמים רבות אני מתלבט האם לפרסם לכם עוד איזה פרימיום השבוע, או להשאיר אותו לשבוע הבא, וזאת משתיי סיבות:
1. אני לא רוצה שיהיה יותר מידי עומס ושתספיקו להקשיב למה שמתפרסם.
2. מצד שני אולי לא יהיה מה לפרסם שבוע הבא.
בדרך-כלל אני בוחר בכל זאת לפרסם, כי למרות חששותיי מסתבר תמיד ששבוע הבא יש עוד 5 אלבומים חדשים להקשיב להם.
אז הנה אלבום שיש לי יחסים יחסית ארוכים איתו, ואחד השירים שבו כבר היה שיר השבוע. מאד אהבתי מההתחלה, את הלהיט, וכשבררתי קצת יותר הסתבר ש- The Rest גם כן מקנדה. זה קורה כל-כך במקרה, ההידלקות שלי על להקות מקנדה, שאני נכנע וזהו, זה עובד עליי.
הכיוון המוזיקלי משתלב היטב בקו המוזיקלי של נוח והליוויתן ושל Swan Lake, מה שאומר הקיץ הזה יש לנו שירים שמחים וקפצניים, אבל בחום הזה מתאים גם קצת להירגעבשקט תחת צילו של עץ או ריצודו של מחשב.

The Rest - Modern Time Travel

ועוד כמה שירים במייספייס

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !