לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 17 ביוני 2011

נבדק ונמצא פרימיום - בסוף הירידה מחכים החברים



פתיחה 1- 
השבוע פגשתי במישהו שיטחי, וחשבתי לעצמי איזה חיים פשוטים יש לו. ואז פגשתי במישהו פשוט, ואז חשבתי לעצמי איזה חיים קשים יש לו, ואז פגשתי מישהו עם כסף, וחשבתי לעצמי איזה חיים דלים יש לו, ואז הבוס שלי התקשר והיית צריך כבר להתחיל לעבוד קצת

O.Children - Ruins
ציטוט משיחת בנות בפייסבוק: ר': "שוקרן יה חביביתי : ) העלת פה את איאן קרטיס הכושי - איזה קול אלוהי יש לו". כ': "לגמרי. פשוט מעולה !". מ': "יש להם 2 שירים טובים אבל אח"כ הם פשוט לא מתעלים לטעמי על זה שהם נשמעים כמו וונאבי ג'וי דויז'ן". אני מסכים עם שלושתן - שיר שיפה להקשיב לו בעיניים עצומות. הקליפ למעלה.

בין המוצאים קפה בתמונה תוגרל פנימית עם "ג'יפה"
פתיחה 2
אני מוכרח להודת שבסך הכל החיים שלי דבש. טפו-טפו-טפו. אבל גם לי היו רגעים לא קלים בחיים האלה, ואתה אף פעם לא יודע מאיפה זה יכול לבוא לך. בכל מקרה כשאתה יורד למעמקי העצב, כדאי שבסוף הירידה יחכו לך חברים ויעזרו לך להמשיך הלאה. השבוע רכבתי באופנים בעמק השלום, ושם פגשתי חבורה של אופנוענים אשר יורדים באופן ספורטיבי בזה אחר זה בירידה מאד תלולה, בסוף הירידה הם חיכו לכל אחד עם כוס קפה קטנה ביד.

White Denim - Street Joy
שלא תחשבו שנתקפתי בהתקף וינטאג' פרטי, אני מרגיש לפעמים כמו ראדר שקולט משהו שקורה. הנה הקליפ החדש של ואייט דמינג, ויהיו עוד כאלה קליפים כאילו ישנים לשירים חדשים, אתם תראו זה יקרה ! שיר יפהפה. קחו נשימה עמוקה לפני שאתם מקשיבים לו. קחו את הזמן, יכול להיות שזה מה שיעשה לכם את היום



פתיחה 3
בחייאת דינק..קוטג' ?! זהו ?! לא נשארו יותר בעיות ?! הרי רק מחיר ליטר מים עלה יותר מקוטג' בשנים האחרונות, ובכל זאת בלי מים אנחנו לא יכולים. אם אין קוטג' תאכלו גבינ"צ. דרך-אגב הפיקוח למחירי הקוטג' הוסר בשנת 2006 בימי הממשלה הקודמת [ההוא הטהור שמעיד היום בבתי משפט ושלא יודע איך הגיע אליו כל-כך הרבה כסף], אבל במה עוד נאשים את הממשלה הזאת: קילו עוף בשקל ב"רמי שיווק השיקמה" - זה גם באשמת הממשלה? אף-אחד לא רוצה לשים לב לזה, אבל הורדת הפיקוח דווקא הורידה את מחירי הקוטג', לא של תנובה אלא של יצרנים אחרים שיכולים עכשיו להתחרות איתה יותר בקלות. אני כבר כמה חודשים קונה קוטג', גבינה לבנה, לבן, שוקו, וכמובן גם "מו", תוצרת טרה - גם טעים וגם מלא מבצעים, מוווצלחים. בכל מקרה זה קוטג' ולא רמת הגולן - על זה לא מפילים ממשלה. ואם אלה הצרות שלנו, אז מצבנו לא כזה רע.

דברים טובים שהיו כאן השבוע
שיר חדש וסוחף של Guillemots, זמרת הרוק הראשונה [או השניה] Suzi Quatro, לקט מפסטיבל הסונאר שמתקיים בברצלונה וגם Tyler The Creator בהיפ-הופ


Cowper - Morning Prayer
השיר וקליפ הבא הוקלטו בסשיין אחד, באולפן הקלטות שנהרס באסון ההצפה אשר באזור Queensland שבאוסטרליה. השיר הזה יפרוט לכם את כל העדינות שבכם לפרוטות. כל-כך פשוט וכל-כך יפה



Metronomy - The Bay
גם השיר הזה של מטרונומי בעצם נשמע מאד רטרו. רק רטרו למה אני לא יודע. אני אוהב אצלם את הדיסקו אינליש שיק, חליפות לבנות על סיפוני אוניות, להכל יש תחושה מאד חזקה של אנושיות.



הופעות פרימיום
השבוע יופיעו בישראל גם לורי אנדרסון, גם בראיין פרי וגם Cut Copy -  קצת כבד בכיס ומי שכבר יכול להרשות לעצמו כל-כך הרבה הופעות, אולי כדאי שילך לפסטיבל פרימוורה בשנה הבאה. אני הולך ל- Cut Copy ומתלבט לגבי בראיין פרי [מטעמים לוגיסטים]. אורי זר-אביב מחלק כרטיסים להופעה של לורי אנדרסון, למשאירים תגובה עם סרטון של חיה מוזרה. קאט קופי התארחו גם ב"בית התקליט" וסיפרו על האלבומים ששינו את חייהם - מיקל ג'קסון, ניל יאנג, בראיין אינו הסטרוקס טוקינג האדס ועוד ועוד. ואומרים שגם אינטרפול בדרך לישראל - מי ימלל.

Chad Valley - Now That I'm Real //How Does It Feel?
לא התלהבתי קודם לכן מצ'אד וואלי, אבל הקליפ הזה שכנע אותי. ל- Hugo Manuel יש איזה חמישה הרכבים, Chad Valley הוא אחד מהם. הוא בריטי, מאוקספורד, וזה נקרא צ'ילווייב, אבל זה נשמע הרבה יותר כמו פופ נעים מאד, עם אוירה טובה של ים. ככה צריכה להישמע מוסיקה ים-תיכונית, ולא כמו של הבריטים המסכנים עם הגשם והקור. גילתי גם שהבחור עושה המון רמיקסים .


טעמתי אצל אחרים
בינתיים בקצה השני של הסקאלה, באייפוד רעב חוגגים את יציאתו של אוסף משונה של ג'וי דויז'ן וניו-אורדר. "עם זאת, גולת הכותרת המתחדשת לסוף השבוע הנוכחי מקורה דווקא בהרכב קליפורני חדש שמיזג את כל העולמות של ברנרד סאמנר לתוך שם אחד – The New Division. הרביעייה הזו אולי מושפעת במחשבותיה מאיאן קרטיס, אך ככל הנראה מעדיפה להגשים יותר את כמיהותיי לריקודים על חול רטוב בשקיעות לא נגמרות, ללא כל מדוזות." אבל יותר מכך אהבתי את Holy Other ההורסים:

Holy Other - Touch


רגע של עברית
גלעד כהנא- בשיר "מאה ימים של חסד " .שיר לגמריי אנדרייטד של הג'ירפות - הכירו לי רק השבוע. אם היא כל-כך טובה בלסדר חדרים אז למה הוא עזב אותה. בטח נהיה לו מה זה בלאגן, אחרי שהיא עזבה.



לזרום
אלבום בהזרמה  בשם Virtue לזמרת הפולק-אינדי Emmy The Great . היא אנגליה ויש לה אלבום די מוצלח, עם שירי פולק-אינדי חמודים. אם אתם בקטע אז היא עושה את זה טוב. חמוד ונעים.
גם לפיטר מרפי אלבום חדש Ninth להזרמה.
ועוד הפתעה נעימה השבוע: אלבום חדש לניל יאנג של מתוך סיבוב הופעות משנת 84-85. בנוסף לשירים ישנים הוא כולל 5 שירים שלא פורסמו עד כה [איך יתכן?] - יש פה איזה שיא באלבום הזה, פריים טיים כזה, האלבום נקרא A Treasure , והוא אכן אוצר- להזרמה.

אלבומים קלאסים -  Screamadelica
עוד המלצה של גלי גונן [היא הופכת לאורחת די קבועה כאן] סקרימדליה, הוא אלבום שהוא אבן דרך בהיסטוריה של המוסיקה. אלבום שבו פרימל סקרים עשו את המעבר מרוק-בלוז סטייל הרולינג סטונס לעבר הדאנס האוס של שנות התישעים. אלבום שעולה על סכום כל חלקיו. רוצה לומר: בזמן אמת זה אולי הייתה תגלית המאה, אבל בדיעבד, הקטעים כשלעצמם הם לא הנושא, אלא מה שהם חוללו. למרות שגם בדיעבד הם לא רעים בכלל, יש שיאמרו מושלמים.



PNAU - Solid Ground
אפרופו דאנס: אני ממתין לאלבום החדש של פנאו. בינתיים השירים החדשים בקליפים הם בסדר כזה.



Mr. Dream - Croquet
אני מאד אוהב את הפוסט הזה. הוא אוסף של כל טוב, אני מקווה שגם אתם. הקליפ הזה הוא בהפקה של הבלוג סטריאוגאם. בלוגים שכאלה. קליפ עם הומור פאנקיסטי כזה להתראות..


שתהיה לכם פרימיום של שבת,
והכל יהיה בסדר - עליי


פוסטים אחרונים וממש שווים !