לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

tUnE-yArDs - בקרוב בישראל !


במסגרת עבודתי יוצא לי הרבה לעבוד במקומות שונים בארץ, בדרך לקצרין אני עובר ליד הכנרת, בגלבוע אני טובל בפסטורליה, בתל-אביב אני אוכל במסעדות הטובות והטובות פחות, בירושלים אני זוכה להמון השראה, ואפילו היה לי פעם משרד ממש על הים. כיוון שארצנו כה קטנה אז יוצא לי להגיע לאותם מקומות גם כשאני בחופשה.  והאמת היא שהגלבוע, הכנרת, הים, רמת הגולן, ואפילו הערים הגדולות נראות אחרת לגמריי כשאתה באמצע יום עבודה, ואחרת כשאתה תייר - אפילו תייר מקומי. כל המקומות האלה בעצם לא משתנים לכבוד החופשה שלך, זה רק אתה שמשתנה. הים פתאום מרגיע את רוחך, כיכר רבין בטיול עם הילדים מקבלת תחושה חדשה, בירושלים ביקרתי בניקבת השילוח ומנהרת חיזקיהו וזו היתה חוויה. ככה מתנהלים כל החיים שלנו בארצנו הקטנה, דרמות קטנות וגדולות, שאני כלל לא מודע להם, מתרחשות בבית המשפט שסמוך למקום עבודתי בתל-אביב. ובצד השני של הרחוב, קבוצות של בתי ספר מבקרים במוזיאון. כל אחד חווה את החיים מנקודת מבט אחרת, ולפעמים יש לנו את הזכות לחיות אותו מקום מנקודות מבט שונות. למשל אתמול הייתי בגני התערוכה בביתן 10 בכנס המהנדסים השנתי, דיברנו על נושאים מעניינים כמו בנייה באיזור בולענים, הצלת ים המלח, איך מחליטים על שימוש בבנים לאחר רעידות אדמה, מגמות  עולמיות בארכיטקטורה של רבי קומות, וגם איך שיחפרו את המנהרות של הרכבת הקלה  של תל-אביב (דרך-אגב, העבודות על הפרוייקט הזה כבר החלו). זה אותו ביתן 10 שהייתי בו בכמה הופעות טובות, וזה באמת קצת מוזר. פתאום זה נראה כמו לעשות סקס במשרד, או להיפך: לעשות משרד בסקס.
הזמרת האמריקאית מריל גרבוס, פועלת בשם הבמה tUnE yArDs, היא תגיע להופעה אחת בישראל בתחילת השנה הבאה.  גרבוס היא מוסיקאית מיוחדת ויצרתית במיוחד, המשלבת אלמנטים של ג'אז ומקצבים שונים במוסיקה שלה, יש אפילו שמשווים אותה לביורק. אני לא שמתי לב אליה. ראיתי איזה קליפ מעניין שלה, ולא התעמקתי, חשבתי שזו איזו להקת אינדי צעירה. לפעמים אתה יכול להקשיב לכל המוסיקה החדשה שיש בעולם, ורק כשאתה נכנס לנקודת מבט של מישהו אחר, אתה מגלה את אותם דברים עם תפישת מרחב שונה לגמריי
tUnE-yArDs  - Riotriot


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !