לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

נילי פינק - חדש !


נילי פינק היא רוקרית ישראלית. זה כזה כיף שיש רוקריות ישראליות.  ביום חמישי הקרוב 17.11 תתקיים הופעת השקה לאלבום הבכורה שלה במפעל הטקסטיל הישן, מאחורי "קפה בר יוחאי" (בר יוחאי 7, ת"א 21:00 ) . בקומניקט של האלבום כתוב כי: מפלצת הבטון הזו, הוא בדיוק הנוף העירוני שהיווה השראה לכתיבת כל השירים באלבום.
זאת לא הפעם הראשונה שנילי מופיעה ברחוב בתפאורה דומה, נילי אחראית לשני פסטיבילי רחוב 'פסטיבל בשביל המפעל'
שהתקיים כבר פעמיים בשנה החולפת, (לא ידעתי). בשונה משאר מופעי ההשקה, במקום לא ימכרו כרטיסים להופעה אלא האלבום עצמו יהיה כרטיס הכניסה, אותו ניתן יהיה לרכוש בכניסה למקום, בחנות אנובה, או בבנדקמפ של נילי.
מי שרכש או ירכוש אלבום בחנות אנובה יקבל אותו הביתה ויוכל להגיע עם הקבלה להופעה ולהכנס, מי שיקנה בבנדקמפ של נילי יגיע עם הקבלה להופעה ויקבל את האלבום במקום!
כבר התלהבתי משיר שלה כאן בעבר, וגם אני מאד אוהב את הסינגל החדש "חום גוף". מזדהה מאד עם המשפט "חום גוף נשי רפא אותי". זה גם מה שהכי מרפא אותי כשאני חולה. כשהיינו סטודנטים אני ואשתי היינו ישנים יחד בחדר במעונות במיטה ברוחב 90 ס"מ, היינו מרחיקים קצת את המיטה מהקיר, וככה ישנו במשך כחצי שנה עד שהתחתנו וקנינו מיטת קינג סייז. אני זוכר את  זה  כאחת התקופות הרומנטיות של חיי, אישתי זוכרת רק כאבי גב.



אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !