לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

רגע של עברית - נגה שלו


נגה זה שם שאני מאד אוהב, יש לו קונטציות רוחניקיות, אבל אני לא חושב שבנות שנושאות את השם הזה מחוייבות לתדמית. נגה שלו בוודאי שלא, בכל מה שקשור למוסיקה שלה היא נשמעת הכי רוקנרול. את הלהקה הראשונה שלה היא הקימה כשהיתה סטודנטית לתיאטרון (מזכיר לכם התחלות של להקות אחרות?) ויחד עם נגה שץ היא הקימה צמד שוגייז שנקרא NX2  (שזה נגה כפול שתיים) - הן שרו באנגלית. מאז היא עברה לשיר בעברית, וזה נשמע ממש טוב. לא הייתי שם לב אליה אילולא כתב עליה נמרוד מטאפאס טאפאס, אז הקשבתי, והיא באמת ישירה כזאת ואמיתית ובעברית וזה כל מה שאני אוהב. השנה יצא לה אלבום די קומנקטיבי, הוא הוקלט כמעט כולו בלייב ויש בו גם שיר אחד למילות יונה וולך.



השיר של וולך





2 תגובות:

דיו למדפסת HP אמר/ה...

אני כבר שנים אומר שאמנים ישראלים יצריכים לשיר בעברית. זה נשמע פשוט יותר טוב ופחות מאולץ.
את NX2 הכרתי עוד כשהם הופיעו בפאבים אפלוליים בירושלים, אני שמח לשמוע שלפחות אחת מהן עברה לשיר בעברית - ובאמת יש לה חומרים טובים.

Unknown אמר/ה...

הייתי מעדיף אילו לא היו קוראים לך דיו למדפסת, אבל בגדול אני חושב שאתה צודק


פוסטים אחרונים וממש שווים !