לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 14 בנובמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום - בפרסומות


למי שלא יודע נבדק ונמצא פרימיום הוא מדור ההדרן של הבלוג. העיקר נמצא בפוסטים השוטפים להנהתכם. בעיקר אני ממליץ על.... כל מה שהיה השבוע.

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. נתחיל עם הפרסומות המונומנטלית למעלה ל...נחשו מה? בלי ספק הפרסומת הכי טובה לשנת 2008. ויש גם סרטון שמראה איך עשו את הפרסומת.

2. לאואזיס יש אלבום חדש ווידאו חדש. עדין בבדיקה. השבוע עיצבנו אותי בעבודה, והייתי על הסף של האזנה לאלבום החדש. לשמוע רוק גיטרות תמיד מסתדר לי עם העצבים על האנשים הקטנים והקטנוניים.


3. וידאו חדש לסיגור רוס, השיר הכי טוב באלבום החדש. כמה שחגגתי כשהוא יצא. בחיי שאני לא שומע אותו מספיק. בעיקר כי לקראת סופו הוא קצת מרדים אותי. אבל הוא לא רע, אולי לא הכי טוב שלהם, אבל לא רע. השיר הבא יפה!

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !