לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 28 במאי 2009

נבדק ונצא פרימיום- חג שבועות

"אלא צאחבק עסל – לא תלחסה כלה" (תרגום: אם חברך כדבש- אל תלקקנו עד תום).

בפרקים הקודמים ברדיו פרימיום
פטריק ווטסון הקנדי באלבום חדש. וגם : Jenny Owen Youngs - זמרת יוצרת אמריקאית בת 27 שמוציאה עכשיו את האלבום השני שלה. פופ-אינדי שלעיתים קצת מתוק מידי בשבילי אבל בכל זאת מצויין.
.St. Vincent באלבום חדש שלפחות שיר אחד בו נפלא.
וידאו השבוע של דולי רוקרס - מרענן כמו שרדונה בפריז. חייבים להודות ששילישיית בנות, זה תמיד יותר מוצלח מצמד בנות.והיו עוד דברים ..תבדקו.
החיים שלי יותר מעניינים ממני
סתם שבוע שיגרתי: שלושת ילדיי חלו בוירוס עם שילשולים והקאות בלתי פוסקים, הבן שלי התבלבל בטקס שבועות: הניף כרזה של "חג הביכורים" וקרא "חג שבועות", טעות קטנה לילד קטן וכל בית-הספר צחק עליו. מיד אח"כ הוא בכה בלי הפסקה. אני גם נחשב האשם העיקרי כי לא נתתי לו ריטלין. אבל האמת שהוא פשוט לא היה במספיק חזרות כי הוא היה חולה. הצטרפתי גם לטוויטר השבוע ועל-כך בהמשך.
ובקשר למוסיקה אי-אפשר שלא להתייחס לכוכב נולד : בזמן מנגינת הפתיחה עוד עלתה לי תחושה של סיאוב וגועל מכל הגרנדיוזיות מדושנת העונג של הפורמט (אין לי ברירה הטלוויזיה לא בשליטה שלי), אבל מיד עם תחילת מצעד הזמרים המעולים שהגיעו התחלתי להנות. בסוף הופיעו רוקרית ממש טובה וזמר צעיר עם קול פשוט אבל גדול, כמו של כל הסינגר-סונגרייטרס שאנחנו מעריצים.
ואם כבר בריאליטי עסקינן אני מתנחם בכך שמירית עלתה לגמר (כבר שכחנו מי זאת היתה), באופן די נחרץ אני חושב שהישרדות היא תוכנית משחיתה. גם ככה יש יותר מידי תחרותיות וחוסר סולידריות בחברה שלנו, אז להדגיש בפני כולם שזה ממש כדאי לחיות ככה...זה ממש נורא.



והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:
1. ואחרי שהתעללתי בכם קבלו קצת נחת: קורה לא פעם שלוקחים קטע תזמורתי והופכים אותו לקטע דאנס אלקטרוני, אבל איך זה להיפך? הנה למשל וידאו של תזמורת מנגנת את Happy Up Here של רוייקסופ מתוך האלבום המצויין שהם הוציאו השנה.




2. זה-אבי, זה-אבי, מהר מהר לפני שגוטמן יבוא עצבני עליך... ד"ר קוק תחביא אותו. (עד כאן פינת הנונסנס של תוכניתנו)
Zee Avi בת ה-23 נולדה באי ליד מלזיה שנקרא Borneo. בגיל 12 היא עברה לגור ב-Kuala Lumpur, היא למדה 4 שנים אופנה בלונדון. האלבום החדש שלה יצא ב LA. היא עושה מוזיקת פולק-פופ ג'אז-סול.

3. למקרה שלא הבנתם עד עכשיו מה זה טוויטר ולמה אתם צריכים אותו - למעלה בוידאו הסבר משכנע !דרך אגב גם ברונטיות עם חולצות שחורות זה הולך. הבעיה שאני ממש לא מצליח לעקוב אחרי מה שהיא אומרת, וגם לא אחרי מה ששרון וקסלר מדווחת בתחזית, אבל זו כנראה סתם הפרעת קשב, ולא שהיא לא נחמדה.

טוויטר זה כל-כך פשוט שלא ברור מה הקטע. אתה מצייץ, כלומר כותב איזו שורה קצרה (לא יותר מזה) של משהו שנורא חשוב לך לומר בפני האומה או יותר נכון בפני כולה דאעלמא, ואז מי שמקושר אליך מקבל את מה שפלטת. זה יכול להיות משפטים כמו "The Arbs are Parents of My Wife , כלומר הערבים חמים", או דיווח על משהו נורא חשוב כמו "מחר מתכנסת ועידת הטרמיטים של אקוודור", או במקרה של "רדיו טוויטר להמונים" דיווחים על פוסטים חדשים. אם יש לכם כבר חשבון אז למה לא להתעדכן. אני מבטיח לא לנדנד.
כמה דברים שכדאי לדעת:
טוויטר זה לא פייסבוק, אבל בעצם חבריך יכולים להתעדכן עליך
טוויטר זה לא RSS אבל בעצם הוא יכול לתת עדכונים על האתר שלך
טוויטר זה לא בלוג, אבל בעצם הוא יכול להיות מיני בלוג.
טוויטר זה לא צ'אט !
שיהיה לכם פרימיום של חג !


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !