לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 6 ביוני 2013

שיפוט מהיר -Camera Obscura - חדש !


 
אני עוקב אחרי Camera Obscura משנת 2006. ..מה אני אומר עוקב...אני מקשיב ואוהב את השירים שלהם. זה בעצם האלבום השלישי שלהם שאני מקשיב לו בכיף. השבוע הוא איוורר לי את הראש, נתן לי הרגשת חופש של מרחבים, של קאנטרי. קאנטרי במובן של נחלים ושדות ועמק השלום ועצים, ולא במובן של בריכה וחדר כושר. הם מגלאסקו והסולנית שלהם Tracyanne Campbell שרה כמו פסטי קליין (אולי קצת הגזמתי, אבל זו האוירה)  פופ -רוקבלי-קאנטרי-אנגלי. אז זהו האלבום השלישי שלהם שאני אוהב. אני חייב להודות שמבחינת להיטים ושירים טובים , הוא פחות משופע מהשניים שקדמו לו. בכל זאת נהנתי מ- Dasire Lines עד מאד. אם אתם אוהבים את She  & Him אז זה בכיוון רק בלי זואי דשנל להתאהב בה, או לא לסבול אותה (תלוי בכם).
 
Camera Obscura - Do It Again

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !