לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 5 במרץ 2010

נבדק ונמצא פרימיום- העונג הבא



כפי שבודאי שמתם לב אני קורא בעונג שבת בכל שבת. התמכרתי לגמרי- אני רוצה לכתוב לגיא כל שבת: העונג הפעם יצא משהו משהו.. .ולפעמים אני גם עושה את זה. לפעמים אני חושב להצטרף למשפחת העונג (אם יקבלו אותי), אבל אני מרגיש בלאו הכי חלק מהמשפחה, וגם די נעים לי להיות כאן, אז בשביל מה?
לפעמים אני רוצה לכתוב לגיאחה: "תשים יותר שירים", אבל כנראה שהפורמט של עונג שבת בנוי אחרת וגם כך יש שם הרבה שירים, אבל לא את אלה שפה, אז עד העונג הבא....

1. Owen Pallett (למעלה) הוא כביכול איזה קוריוז. לעבור מעמדת חטיבת הכינורות למעמד של יוצר עצמאי, מזמין התייחסות כזאת, אבל בפועל האלבום שהוא הוציא השנה, לא סתם נותן אפשרות אחרת לאיך שמוזיקה יכולה להישמע, הוא בעיקר יפה ומהנה בפני עצמו.

2. קריבו זהו השם הבמה של המוזקאי הקנדי (יש! אנחנו אוהבים קנדים) דינאל ויקטור שעושה מוזיקה אלקטרונית נאה. קבלו אותו בשיר חדש לקטע בשם אודסה, מתוך אלבום שיצא בקרוב בשם Swim- נהדר !



3. עוד וידאו מתוך האלבום של Shearwater הפעם לשיר Hidden Lakes



4. ואם כבר הגענו עד לאיים של אז ל- Liars יש וידאו מים מעניין לשיר Scissor



5. על הנייר Drums עושים ניו-וייב בריטי בסגנון שנות השמונים, שאני אמור לאהוב, אבל זה נשמע קצת יותר מידי מוישן ורחוק, ולכן אני לא ממש מתלהב. בכל זאת נחמד ואורירי..אז הנה זה פה:



6. ואם כבר אנחנו בקטע של ניו-וייב אז קבלו את הוידאו הסקסי הבא, ואתם חייבים להקשיב לאלבום והמרהיב של גרוב ארמדה.



שתהיה לכם פרימיום של שבת-ת

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !