לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 25 במרץ 2010

נבדק ונמצא פרימיום - תביאו חברים !



נבדק ונמצא פרימיום היא מהדורת סופהשבוע של הבלוג, וכמו תמיד מלא מוזיקה לתיאבון. השבוע היו פה MGMT, She & Him, Jonsi , אסתר עופרים, ו-The Temper Trap !!!
אני מקווה שאתם נהנים לבוא לפה ולהקשיב למוזיקה, אני מצידי מחזר אחריכם בכל הכוח, רק כמה שאני יכול, ואם אתם נהנים אז למה שלא תצרפו אחרים? הדרך הכי טובה היא להמליץ לחברים דרך הפייסבוק, אבל אפשר גם בטוויטר, בדהמרקר וגם הרסס עובד. רק תביאו חברים !

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. למעלה וידאו חדש ל- Delorean להקת סינטי-פופ אינדי (הכל הולך עם אינדי- אחרת לא תקשיבו?) מברצלונה ! לקראת אלבום חדש.

2. וידאו חדש ל- These New Puritans !!! לשיר Music Attack, נראה כמו המשך ישיר לוידאו של We Want War רק בלי.. מים


3. באותו עניין ל- Late of The Pier יש EP חדש, הם די שנויים במחלוקת, האם יש כאן איכות? האם הם העודף של MGMT? הוידאו של השיר Best In Class ממש נחמד ונראה כמו פרק בתוכנית הרווק, אבל פחות חופר ויותר בכיף. וכאן אפשר להקשיב לשיר השני Blueberry.



4. שני שירים חדשים ל-The XX !!!

The XX - Do You Mind


The XX -Hot Like Fire


5. אין גבול למוזיקה שאתם יכולים להקשיב לה בחינם ברשת, אבל מה מעניין מה שווה? The Secret History הם להקה ניו-יורקית ומששתפים בה בין השאר הגיטריסט של בואי, והבת של מיק רונסון ויש להם אלבום פשוט וטוב, שנקרא: The World That Never Was, אל תשאלו אותי למה אני מתלהב מהאלבום הזה - האזינו! (בחינם, ברור..)


6. Quadrom הם צמד מדנמרק שעושים מוזיקה עם עם נגיעות ג'אזיות. בוידאו משהו מאד פאנקי שלהם, משהו במינימליזם שלהם מזכיר את THE XX, הקשיבו לכל האלבום

Pressure by Quadron from Daniel Kragh-Jacobsen on Vimeo.



7. ואם הגענו עד הלום אז מי שאוהב ומעריך שירת נשים, אז יש כאן צמד אחיות אנגליות שעונות על השם The Unthanks, והן עושות מוזיקת פולק כזאת עם הרמוניות. אני מתאר לעצמי שמי שאוהב את ג'ואנה ניוסום ואת לאורה מרלינג ימצא פה עניין. וכל האלבום החדש שלהם להאזנה חינמית גם ! נפלא !

8. ואפשר להקשיב גם להופעה של ג'ואנה ניוסום בחינם: כאן.

9. ומשהו אחר לגמריי: שיר חדש לרובין המיקי מאוס השבדית וגם הזמרת הכי בולטת שם, לך תבין... האמת שהיא משכנעת כל פעם מחדש, עם הפופ המתוק שלה.

10. Beck אינו יודע מנוח ומקליט עם St. Vincent, Liars וגם Os Mutantes את INXS שיהיה בריא. המסגרת מועדון הקלטות האינסטנט שלו לאלבומים שלמים. אני אהבתי את החידוש הקודם שלו לסקיפ ספנס.

יש עוד, אבל בפעם הבאה ! לי קוראים אייל ואני הייתי המארח שלכם הפעם,
שתהיה לכם שבת פרימיום - ותביאו חברים !

תגובה 1:

רסיבר אמר/ה...

תודה, חידשת לי המון


פוסטים אחרונים וממש שווים !