לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 12 במרץ 2010

נבדק ונמצא פרימיום - 1,2,3 ניסיון







לפני הכל: אני בעצם לא יודע למה לא עשיתי את זה עד עכשיו, אבל הנה אני בפייסבוק. אז בואו ונהיה חברים !

כל העדכונים לאתר יעברו לשם, ועוד לינקים להמון דברים שווים.

כמו בכל סופשבוע, אחרי שבוע עמוס באלבומים חדשים וטובים כמה קליפים מגניבים (הפעם מגניבים במיוחד), בכדי לאוורר את הראש:
1. להקת OK GO ממשיכים עם הקליפים המגניבים שלהם, אבל אני מציע לכם גם להקשיב לאלבום המצויין שלהם.

2. [תודה להדר] הפטנט של OK GO לעשות קליפים מושקעים בחצי שקל, עובד גם ללהקת We Are Scientists .




3. לפעמים בשביל לעשות משהו באמת חדשני צריך לחזור לקלאסיקות למשל הוידאו הבא של להקת Hold Your Hourse לשיר שנקרא 70 Million- שיר לא רע בכלל.



4. גולדפראפ בוידאו לשיר הדיסקו המדליק רוקט פוקט

שבת פרימיום לכולכם ! להתראות בפייסבוק !

2 תגובות:

נט אמר/ה...

קליפים מס.1 ו-3 הם יצירות פאר שרצו חזק מאוד ברשתות החברתיות בשבועיים האחרונים.
כולי גאווה באינטרנט שאפשר כרגע להנות גם מאמנות משובחת ולא רק מבדיחות חתולים ותמונות של קקי.

Unknown אמר/ה...

אני אוהב את הקליפים האלה, אבל אני מכור למוזיקה, וזה ההקשר.
חוץ מזה שאין שום דבר רע בהומור שרץ ברשת ואפילו בסקס כל עוד לא פוגעים באף אחד. תמונות שלקקי לא מגיעות אלי, וכנראה שיש לכך סיבה.


פוסטים אחרונים וממש שווים !