לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 15 במרץ 2010

לאורה מרלינג - בגלל שהיא יכולה.




יש! יש! לאורה מרלינג באלבום חדש ומעולה !
כל-כך השתדלתי לאהוב את האלבום הבכורה שלה, ולא הצלחתי. בגיל 18 היא כבר הספיקה לפרוש מנוח והלויתן שלו ולרגש את כולם באלבום שכולו שירי פולק אישים. היא אפילו היתה מועמדת בגינו לפרס מרקורי. אבל אותי לא קונים בפרסים.
עכשיו היא כבר בת 20 ויש לה אלבום חדש שנקרא I Speak Because I Can, לא סיבה מספקת, אבל שיהיה. אז מה בכל זאת השתנה? אני שונא את המילה הזו, אבל כנראה שבכל זאת יש כאן יותר בגרות, יותר בשלות. יכול להיות שפשוט ההפקה של Ethan Johns שעבד גם עם לראיין אדמס, קינגז אוף לאון, ורופוס ויינרייט עושה את כל ההבדל. לא בטוח מה בדיוק, אבל השירים יותר זורמים, יותר קליטים, יותר חמודים ופחות מרירים. עכשיו מה הפלא? ומה כל-כך נחמד? אלבומי בכורה נפלאים ONE HIT WONDERS יש בשפע, נראה שלאורה מרלינג פה בשביל להישאר. ויכול להיות, שפשוט מאד ג'ואנה ניוסום עשתה לי כזאת פעולת ריכוך, שאני קולט את לאורה מרלינג כאילו היתה דיסקו?

Laura Marling - Goodbye England -Covered in Snow


Laura Marling - Hope in The Air

3 תגובות:

עמיחי אמר/ה...

הייתי מכור לאלבום הראשון שלה. והחדש פשוט מרהיב. ראיתי אותה בהופעה לפני חודש פה בקנדה וזה לא נתפש איך מישהי כ"כ צעירה יוצרת פלאים. הנאה צרופה.

פילו אמר/ה...

הו לורה....
אחת המדהימות. כבר כתבתי עליה פעמיים בבלוג שלי. הקול, התמימות, הגיטרה והמינימליסטיות....לא פחות מתענוג!!!!

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1651582

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1612191&passok=ok

pilo (הבלוג של PILO)

Unknown אמר/ה...

נדמה לי שהטוהר והזכות הכמעט בתולית הם הסוד.


פוסטים אחרונים וממש שווים !