לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 9 במרץ 2010

גורילות מפלסטיק



חייבים לדבר קודם כל על העטיפה של האלבום החדש של Gorillaz לפני שמתחילים לדבר על האלבום. העטיפה של Plastic Beach מזכירה את העטיפה המזוויעה של האלבום האחרון של אואזיס. אצל אואזיס זה תמונה של פיצוץ, וכאן זו תמונה אי מפלסטיק אבל הרושם אותו רושם. איכסס. באתר של הגורילות , לעומת זאת תקבלו גרפיקה נעימה ביותר (ורק בשביל הרקורד: עטיפות וגרפיקה עדין עושים לי את זה. הם נותנים מימד נוסף לכל העניין).

ובאשר למוזיקה, אחלה אלבום צ'יל אאוט- היפ-הופ קולי משוכלל עשו כאן הגורילות. מה אני אומר אחלה: פרימיום של אלבום ! סעו איתו לים, סעו איתו בלילה - הגבירו את הבסים ותרגישו כמו קניה ווסט לפני שהוא מטלפן לחברה הכושית שלו בדרך אל המועדון. האמת שזה די נעים לגלות שהגורילות לא איבדו את זה. שכחתי לציין שכל העולם מתארח באלבום הזה: פתאום לו ריד מתחיל לשיר, אבל גם מוס דף, סנופי דוג, מיק ג'ונס בובי וורמק, פול סייימון ועוד ועוד - מה שעושה את האלבום לבונבונירה שלא נגמרת לעולם.

כמו באלבום של Groove Armada (ששוה לא פחות), גם כאן יש לדעתי שירים יותר טובים מהסינגלים שיצאו. Stylo נחמד, אבל לדעתי כשהוא עומד בפני עצמו הוא פחות מעניין משני השירים הבאים (וואי איזה אלבום כייפי זה, אתם לא מתארים לעצמכם את העונג הקסום). יואנה אני כבר בא אליך, חכי לי רגע עם הנבל המתוק שלך.


Gorillaz - Rhinestone



Gorillaz Ft. Lou Reed - Some Kind of Nature

7 תגובות:

הדר אמר/ה...

We Are Scientists - Rules Don't Stop (Barbara)
http://www.youtube.com/watch?v=QmjvnU4VKa

הסיכוי שלא ראית את זה הוא קטן, אבל בשביל הסיכוי הזה שווה לפרסם את זה פה.
תקשיב, הם פשוט משתפרים מאלבום לאלבום.

Unknown אמר/ה...

יפה!
יפורסם בקרוב

אורי זר אביב אמר/ה...

מזכיר פרסומת לפליימוביל פיראטים

Unknown אמר/ה...

יש דבר כזה?

@אורית אמר/ה...

אלבום נהדר! ומאוד מתסכל שכל הטאררם שמסביבם מגיע להופיע כאן ורק הם עצמם לא.(גורילס סאונד סיסטם)
לפניהם יופיעו פלאסיבו.

Unknown אמר/ה...

את הולכת לכל ההופעות?

@אורית אמר/ה...

ישנן הופעות שאני מחליטה אם ללכת ברגע האחרון בהתאם לתזרים המזומנים שלי. לבעלי משפחה יש סדרי עדיפויות בחיים כמו שאתה יודע:-)
אילו היו באים הקורילז עם כמה מהחבר'ה שהשתתפו באלבום החדש שלהם,
הייתי נותנת לזה קדימות .


פוסטים אחרונים וממש שווים !