לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 4 בדצמבר 2010

סימולציה לאהבה

יום שבת בבוקר, עם פינה חדשה ובה שירים שכתבתי. עם כל החנוכה והאש שבאנו לגרש, חשבתי שהשיר הזה, שנכתב די מזמן, מאד מתאים (שיר אמיתי, דרך-אגב):

להתחיל מהתחלה
הייתי צריך למחוק
אז מחקתי.
כתבתי מספיק
הגיע זמן למחוק.
היו לי דברים טובים
רציתי שזה יהיה חזק יותר
יותר טוב לעזוב פתאם
לפעמים להתראות אני לא יכול
כתבתי לך את החיים שלי
הייתה לך אש, הייתה לי בערה
עכשיו אנחנו עושים סימולציה לאהבה

אני מצטער שאת לא יודעת לשיר
אני לא יודע לנגן
את לא יודעת לזכור
אני לא יודע לשמור
על האש
הייתה לך בערה
עכשיו אנחנו עושים סימולציה לאהבה

אני מוחק שיר
אני מוחק שורה
אני מוחה דמעה
עוד לא נגמר וכבר אין
נורא חבל
הייתה לך אש
הייתה לי בערה
עכשיו אנחנו עושים סימולציה לאהבה
כל הזכויות שמורות

עוד חטאים:
אסלות, סתם התפרעות ריקה, האין-סוף הכי קצר, אושר,
כאסח, יופי, הייתי פותר זאת בנשיקה, תוהו ובבוהו, עד תום
ג'ינס של לוי, סקס מגן עדן, הצליל הבא

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !