לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 20 בנובמבר 2010

החטאים שלי: סתם התפרעות ריקה

סתם התפרעות ריקה

אני אהפוך אותך למפלצת גמדה
יורקת אש חמודה
אני אהפוך אותך לקרן שמש ירוקה
אני אטפס לאיזו פיסגה
רק בשביל לבעוט בכיסא
של אסקימוסי זקן שיושב ומחכה

אהבות הן סיבוב של גלגל ענק
כשיורדים ממנו אז מגיעים לתחתית
תירדי איתי לנצח
תירקי איתי לבטח
נשקי אותי במצח
סתם התפרעות ריקה
כל הזכויות שמורות

אי אפשר להכחיש שהשיר הזה מזכיר את הסיפור של דנה ספקטור, אבל הוא נכתב כמה וכמה חודשים לפני כן. שירים בד"כ עוברים דרכך כמו הקלישאה על הצינור, אתה מתחיל לכתוב מבלי להבין על מה בדיוק המילים, ואחריי זה אתה מתחיל קצת לסדר, והופ: מה? את זה אני כתבתי?
הכי מתאים לי לשים שיר ישן של ביורק. לא יודע איך עד היום לא נתתי לה במה בבלוג, ושאף פעם לא כתבתי כמה שאני אוהב אותה. אני מכיר את האלבום של שוגרקיובס, עוד כשרק יצא בשנת 1988. זה היה כשקנו לי את נגן הקומפקט דיסק הראשון. ולמטה השיר של ביורק שאני הכי אוהב- את הטאבלות, הכינורות..פרימיום אמיתי.. והקלידים שנוקפים את הזמן, זה חלום.

עוד חטאים:
האין-סוף הכי קצר, כאסח,יופי, הייתי פותר זאת בנשיקה, תהו ובבוהו, עד תום
ג'ינס של לוי, סקס מגן עדן, הצליל הבא

Bjork - Come to Me


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !