לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

נבדק ונמצא פרימיום - תחילת עונת הסיכומים



אני מניח שכולם יתחילו מיד בסיכומים, וגם פה מתוכננים כמה. בינתיים יש עוד דברים שמוכרחים גם בסוף נובמבר לעשות את השנה הזאת, והם מובאים לכאן רק לכבודכם:

1. הקליפ החדש והמזעזע של הקלקסונס - ראו הוזהרתם. לא בגלל שיש בזה יותר מידי סקס, אלא בגלל העיוותים באברי הגוף. זו הגירסה המפורשת לפרסומת: "כשאתה שוכב עם החברה שלך, אז אתה שוכב עם החבר של החברה שלך (איכס), ועם החברה של החבר של החברה שלך (אחלה).."

2. פעם שנייה שאני צריך מתווך בשביל להתלהב משיר של The Naked and Famous, שנשמע כמו חיקוי של MGMT. הפעם היה זה אמיר אשר, שעושה בדיוק מה שחשבתי לעשות פעם, וזה תוכנית רדיו שמסכמת את המוסיקה החדשה. בגלל שהטעם שלנו שונה יוצא שהדגשים שלו שונים לגמריי, וזה עוד הוכחה לכך שלהגיש מוסיקה זה הרבה עניין של טעם אישי, ולפעמים זה כל העניין (לפלייליסט המצויין של אמיר אשר) . בשבוע הבא יובאו כאן כמה שירים בעקבות השפעתו החיובית.




3. וואייט לייס, עושים שוגייזינג כזה, לפעמים זה מצליח להם יותר, כמו פה:


white lies - bigger than us from EL NINO on Vimeo.
4. אני מודה שהתפלאתי לשמוע ששוגייזר (גלי גונן) מחשיבה את סיניור של רוייקסופ כאחד מאלבומי השנה. המקרה הזה ישפיע על איך שסיכום השנה יראה כאן. הוידאו שווה:


That Go Röyksopp 'Senior' from Rokkit on Vimeo.
5. Sufjan Stevens Too Much - אם היה חסר לכם מימד חזותי לטירוף של האלבום החדש של סופיין סטיבנס, אז קבלו את ההשלמה הנדרשת. משהו לא פחות פסיכי מהשיר.



6. ולסיום קליפ חדש ללהקת הצ'ילוייב, אקטיב צ'יילד. אפרופו קדחת אייל שני - קליפ גם יפה וגם אופה.


שתהיה לכם פרימיום של שבת

פוסטים אחרונים וממש שווים !