לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 26 בנובמבר 2010

החטאים שלי: אסלות

בכ"ט בנובמבר העיתונים היו יותר נקיים

אסלות

רק קראתי עיתונים
לא לא לא עיתונים
רק קראתי.
לקחתי עט והפכתי
כאילו הדיו הוא דמעות
והניר הוא ניר טואלט,
ושלחתי לתוך אסלות.
אסלות של אמת
אסלות של משאלות
אסלות בבקשה
אסלות כה מתוקות
ניירות של אמת
ניירות של פתרון
ניירות של קיום
ניירות ברורים - יסודות ההגיון
שלחנו אליכן בנאמנות אסלות
פחות או יותר
את כל הסודות

השיר הזה נכתב די מזמן אבל נראה לי שהוא מתקשר מאד למה שקורה היום בתקשורת. ואם יורשה לי, אני רוצה לומר שהדוקטורית עושה שירות דב לכל נפגעות התקיפה המינית, וחבל מאד שהן לא מבינות זאת. מי שמתהולל בשלישיות, ואז נזכר פתאום אחריי שנתיים, בעיתוי פוליטי מושלם, שתקפו אותו, ועוד מצהיר שהוא ממנף את הנושא, לא יכול להישמע, או להיראות טוב. לא מדובר בילדה תמימה בת 12. גם מתאור המקרה שלה, זה נשמע חד פעמי. "גהר" עליה, אמרה "לא", ונגמר. אני מניח שהיו לו סיבות די טובות לחשוב שהוא יכול לנסות לשכב איתה. אני מבין שהיא לא הסכימה לשכב איתו, אך היו לה מערכות יחסים כאלה בהסכמה עם גורמים אחרים. אז איתו היא לא רצתה. לא צריך. אני מבין מהעיתונים שבשנתיים שעברו מהאירוע ההוא, הוא לא הטריד אותה. ואת מה שאני עוד חושב עליה (מילה שמתחילה באות שהשביעית), אני לא אכתוב פה. מספיק שאומר שהכל מריח כמו מניפולציה על חשבוננו.
לגבי המשטרה שלנו ומוסדות השלטון: אף-אחד לא יוצא מזה טוב. גם כך אנחנו חושבים כבר שנים שאין צדק כאן, ואת זה אפשר לשאול כל עורך דין. ואסיים בבדיחה ששמעתי לפני שפורסמה הפרשה:
כשעורך דין אומר לך "כן" הוא מתכוון ל-"אולי", כשהוא אומר לך "אולי", הוא מתכוון ל-"לא" כשהוא אומר לך "לא" הוא לא עורך דין. כשליידי אומרת לך "לא" היא מתכוונת ל-"אולי" כשהיא אומרת "אולי" היא מתכוונת ל-"כן", וכשהיא אומרת "כן" היא לא ליידי.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !