לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 4 בנובמבר 2010

נבדק ונמצא פרימיום - פאנקי


לפני הכל, עדכון שאחריי הרגע האחרון: קליפ חדש ל- LCD Soundsystem, לשיר Pow Pow בכיכובה של המועמדת לאוסקר אנה קנדריק. קליפ שבו היא בעזרת כוח נשי הורסת לכל מיני ערסים את החשק, ועושה אותם רגישים



חשבתי שלקראת סוף השנה תהיה קצת רגיעה בקצב של מוסיקה, אבל איפה ! השנה הזו דוהרת קדימה ללא מעצורים וללא כל הפוגה. השבוע היו כאן 3 אלבומים חדשים (Small Black, Durrruti Column, Bran Van 3000), וחוץ מזה יש עוד שלושה ששווים התייחסות, אבל קודם כל בלי יותר מידי דיבורים קצת פאנקי:

1.The Streets - Trust Me: דה סטריט בשיר חדש ופאנקי

2.M.I.A. - It Takes A Muscle Ft. The Specials:
מה שיותר חשוב ממה שאתה עושה, הוא עם מי אתה עושה את זה, במקרה הזה הספיישלס עושים טוויסט טוב למ.י.ה.



3.Dan Kelly - Dan Kelly's Dream: חלום מוזר, כמו כל החלומות



4.Rob Roy - Carmencita




לא ממש סבלתי - פינת הפולניה הבלתי מתוגמלת:

5. לאיימי וינהאוס שיר חדש ! אז איך זה שזה לא בראש המהדורה? ובכן, זה לא בדיוק שיר חדש יותר חידוש שיופיע באלבום הצדעה לקווינסי ג'ונס ושמפיק אותו מארק רונסון, נחמד:

Amy Winhouse - Its My Party


6. לג'מירוקוואי אלבום חדש לאחר 5 שנים של הפסקה. ההרכב והאיש שהחזירו את המוזיקה השחורה לעניינים בשנות התישעים, מנסים עכשיו לעשות משהו חדש ועדכני עם סגנון הספייס-סול שלהם. אני מאד אוהב את הקיצביות, את הדיסקו-שיק את הסטיבי וונדר סטייל, אבל השירים החדשים לא אומרים שום דבר חדש, וגם לא שום דבר ישן. אתה אמור לזרום עם אלבום כזה, אבל אין בו כלום, גם לא בהאזנה שלישית. קבלו שיר אחד שבכל זאת גירדתי (לביקורת יותר מפרגנת ב-YNET), לסיכום: קווינסי ג'ונס היה עושה את זה יותר טוב.

Quincy Jones - Ai No Corrida




פוסטים שאהבתי אצל אחרים:
8. סול סיסטה (עדי גונן) כותבת על האלבום של אילן וירצברג "אוסף פרטי" שיצא לא כל-כך מזמן.- בלוז כנעני, שירה עברית, משהו אישי, מומלץ לטעום.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !