לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 31 באוקטובר 2010

Bran Van 3000 - מסיבת גן !



אתם יכולים להבין לבד מהמגוון הרחב של הסגנונות שמובא לכאן, שאני אוהב שזה מגוון. יותר מכל אני אוהב שמערבבים סגנונות ושיוצרים דבר חדש. (אני גם אוהב להתמסר למוסיקה מבלי להגדיר ממש באיזה סגנון היא מנוגנת, במין תמימות, שלא לומר בורות, בלתי אמצעית, אבל כיוון שאני כאן ואתם פה, אז אני מרגיש מחוייב להסברים, כי זה מה שאני היית מצפה ממקום כזה). Bran Van 3000 הם צירוף של כל הפיתויים שמוסיקה יכולה להציע לי: הם גם אופטימיים, מרוממי רוח, גם קנדים, גם יצירתיים וגם מערבבים את כל הסגנונות המוסיקלים שאתם יכולים לעלות בדעתכם. ויקיפדיה מגדירה אותם כהרכב אלקטרוני וזה באמת הבסיס, אך האלבום החדש שלהם The Garden מכיל: פולק, סול, Fאנק, רוק גיטרות, פופ, היפ-הופ, קאנטרי, רגאיי, מוסיקה ערבית, ספרדית ואפילו טאבלות הודיות. זה נשמע כמו מסיבת גן כייפית מלאה בהמון אורחים, שאני לא ממש מכיר אבל שבא לי להכיר. מהעשור הקודם יש להם שני שירים שאני ממש ממש אוהב: Astounded וגם Drinkin in LA. לכן שמתי לב שיצא להם האלבום הזה, שיש לומר שצריך לקחת אותו בקלות.

Bran Van 3000 - Oui Got Now


Bran Van 3000 - La Dolce Vita

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !