לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 13 בנובמבר 2010

החטאים שלי: האין-סוף הכי קצר

האין-סוף הכי קצר

הפחדים שלי מובילים אותי לאין-סוף הכי קצר
הפחדים שלי יותר קצרים
אז האין-סוף הקצר יוביל אותי לאבדון
שחור לא זוהר
פשוט שחור
אם יש לך סיבה אל תפחד
אם יש לך סיבה אל תפחדי
אני לא אזכור
אני לא אדע
אני יותר מידי - את חידה
אף כדור, אדם או אלוהים כבר לא יצילו אותי
או אותה
כל הזכויות שמורות

מיכל ניב היא אחת ממגישות הרדיו, ומעורכות המוסיקה, שאהבתי ושהשפיעו עליי. היא היתה אישיות מאד בולטת, סמל לדור, שבסופו של דבר התאבדה. היתה לה תוכנית רדיו בשם הפסקת עשר, היתה תקופה שהיא שודרה ביום ותקופה שבלילה. היא ניגנה מוסיקה אלטרנטיבית וידועה בכך שלצורך העריכה של כל תוכנית היא בילתה שעות בתקליטיה. "יגאל שתיים" נזכר בה לפתע פתאום וערך גם פלייליסט של שירים שמזכירים לו אותה (יש דוגמא טובה למטה, וזו הזדמנות נוספת להבין מה באמת ניגנו בשנות השמונים). השיר למעלה הוא שלי והוא נכתב באותה תקופה.


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !