לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 1 בפברואר 2009

סקס מגן-עדן


The Golden Filter - Hide Me

שמתי לב שכולכם התעלמתם משיר הסקס שלי בגן-עדן בפוסט הקודם. אז הנה הוא שוב עם וידאו סוער, מלא תשוקה וגם די חדש, של שיר דאנס מלהיט יצרים (אל תדאגו זה לא בוטה) . ואני ממליץ לכם שוב בחום להקשיב לשירים מתוך האלבום Dark Was The Night.

שלחתי לך פרחים

שלחתי לך פרחים...
רק אתמול נודע לי
בגן עדן לא מזיינים הרבה.
בעצם, לא מזיינים בכלל .
שמה לא אוכלים, לא יושנים,
לא רוצים, לא צריכים - לא מזיינים.
שמה סקיצות, תערוכות, קומבינציות, הדגמות.
שם בונים ומפרקים,
חוקרים עד שיודעים.
שם אוהבים כמו שאוהבים אדמה.
שם עצים, גפן ותאנה
ושולחים פרחים...
שאין בשביל מי
ואין בשביל מה.

כל הזכויות שמורות לאייל מהבלוג רדיו פרימיום להמונים

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שיר מעולה!!!

נפלא. אהבתי גם את השימוש ב"יושנים" המשובש.

Unknown אמר/ה...

תודה על המחמאות. "יושנים" זו סתם טעות. אם שמת לב זה גם לא מנוקד, אני לא חסיד גדול של כל דקדוקי הלשון בשירה. להיפך מה שחשוב לי זה הרעיון שמאחורי המילים. זו בעצם במידה רבה שירת רוק.
אם מישהו ילחין אחד מהשירים (יהיו עוד) אז לא יהיה מאושר ממני בעולם.


פוסטים אחרונים וממש שווים !