לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 13 בפברואר 2009

נבדק ונמצא פרימיום - יומהולדת שמח!

השבוע היו המון אירועים: סוף-סוף ירד כאן יום אחד גשם, ט"ו בשבט וגם היו בחירות, אבל הכי חשוב שהשבוע יש יומהולדת לרדיו פרימיום להמונים. נראה לי שכבר עבר נצח, אבל לא - עברה רק שנה. בכל זאת כמו שנתיים לפחות :-)

לפני הכל האוסף: רדיו פרימיום היילייטס טעימה קטנה של מוזיקה קליטה שהייתה כאן השנה ושלא שומעים בשום מקום אחר. אל תתנו לתמונה הרצינית של עמק השלום (יש מקום כזה) להטעות אתכם מדובר באוסף שמח!

אני נהנה מכל רגע, די מכור. ההיילייט האמיתי של השנה האחרונה היה כמובן הראיון עם רונה קינן. זה היה מרגש, אפשר עדין לקרוא ולשמוע. אני גם מאד גאה בסיכומי השנה שהיו פה. היו הרבה סיבות לכך שרדיו פרימיום להמונים נולד. ההסבר הקצר הוא ששמעתי כל-כך הרבה מוזיקה טובה באינטרנט, וחשבתי שיהיה נחמד לחלוק זאת עם שאר העולם ברדיו, אבל בגלל שזה נראה לי מורכב מידי החלטתי לפתוח את האתר הזה. אני מקווה שמי שמבקר כאן נהנה, כי זו המטרה העיקרית!

המשאלה שלי לשנה החדשה היא שיהיו יותר תגובות. זה מפתיע אותי לפעמים שיש פוסטים שקראו אותם כמה מאות אנשים ובכל זאת ישנה רק תגובה אחת, אז למי שלא יודע תגובות יתקבלו בשמחה. אני גם אשמח, אגב כך, להכיר אתכם קצת יותר. פעם מישהו כתב שגם במעלית אפשר להכיר את השכנים, ואני חושב שמתגובה לתגובה נכיר אחד את השני יותר טוב. דרך-אגב אם יש מישהו שמעוניין לפרסם פוסט אורח, או אפילו סדרה של פוסטים בנושא מסויים, זה אפשרי, נפנה לו את הסלון ונעבור במרפסת, נישן בקומות..נמצא לו פינה.

ותודה לכל מי שתמך, במיוחד לגיאחה שנותן מידי פעם תנופה, ובכלל הוא ידיד אמיתי. ויש לי פינה חמה בלב לכל ידידי הבלוגרים: נמרוד, מרציאנו, קנדי, שחר, אביעד, שוגייזר שהכרתי רק החודש, ולכל מי שלא הזכרתי.

וזהו.. יומהולדת שמח לי ולכם. כי נכון שאני אוהב את מה שאני עושה, אבל אני עושה את זה בכדי שאתם תאהבו את זה, אחרת זה באמת לא שווה.
כדי שתכירו אותי עוד קצת, למטה העורך הראשי בקטע ראפ מצחיק, עם אחיו ואחותו, ודרך אגב הוא גם גאון קטן שיודע לקרוא את כל האותיות מגיל שנתיים וחצי הנה: כאן.



ושלא תחשבו שהאחים שלו פחות מוכשרים: אחותו הגדולה מנגנת כינור ופסנתר כבר 5 שנים ואלופה במתמתיקה וגם כותבת סיפורים מוכשרת, ואחיו הגדול נגן מוכשר של פסנתר, יודע את כל לוח הכפל מגיל 7 ושחמטיקאי מדופלם. וזה לא אני זה הכל בזכות אישתי (אני עסוק כל היום בבלוג ובעבודה), ובזכותם (גם לי מותר להשוויץ פעם בשנה).

חשבתי איך עוד לפנק אתכם, והחלטתי ללכת על וידאו אחד חדש שמח ומבדח ומתאים ליום האהבה הקרב ובא (היו עוד המון דברים מגניבים השבוע למי שלא עבר על הפוסטים השוטפים):

תודה רבה על ההקשבה - אייל
וקנו מוזיקה, זה קל פשוט ונוח

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אז קודם כל מזל טוב,לגאוני הקריאה ,מתמטיקה ומוזיקה,נולדים עם הכישרון הזה,אנחנו ההורים יכולים לטפח אבל מי שחסר כישרון,שום מורה ושום דבר לא יעזור.זו דעתי.
הבת שלי כבר קראה ספרים בגיל 3 ,דוברת אנגלית למופת,היא מוזיקלית מאוד אבל מתמטיקה על הפנים:-)
ואתה,אבא אייל כותב על הכייפק,מענין ואני עוקבת אחריך קצת מדה מארקר וקצת מגיאחה,ושוגייזר...כבודה במקומו מונח,אין עליה!

Unknown אמר/ה...

אורית, אני שמח להכיר, ורואה שגם לך יש במה להשוויץ. לגביי ילדיי כמובן שיש דברים שהם מתקשים בהם, והם לא גאונים באמת רק חכמים מאד ומוכשרים, וכמובן שמטפחים אותם בלי די.
ותודה על מחמאות :-)

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב!
הילדות שלי טפשונות, אז אני מסתיר אותן בבית כדי שלא יעשו לי פדיחות. אני ישחרר אותן כשיהיה להן ציצי, ואז לאף אחד לא יהיה איכפת מה הן חושבות או לא חושבות.

אנונימי אמר/ה...

:)

הצחיק אותי ההוא שם למעלה. כמה כיף לפגוש פה בחברים טובים.

אז קודם כל אייל (וגם אורית יקירתי- את חסרה לי) תודה על הפירגון

חוץ מזה- אתה עוסק במלאכת קודש. אל תאבד את הברק הזה בעיניים. הוא נהדר.
כבר כתבתי לך שהתמכרתי לעדכונים היומיים שלך ולא התבדחתי.
העבודה שלך לא יורדת לטמיון -יש אנשים שחולקים את אהבתך למוזיקה ונוכחים אצלך בבלוג- גם אם לא תמיד פעילים.

מזל טוב לרדיו פרימיום להמונים. עבורי הוא treat אמיתי. הוא רחוק מלהגביל עצמו לנישה אחת - רואים שעיניו של המחבר פקוחות לרווחה לגבי מה שקורה סביבו. אי אפשר להאשים אותך באספקיפזם. והחיבור שאתה עושה בין אהבתך למוזיקה למה שאתה רואה במציאות היומיומית סביבך הוא מיוחד.

אמשיך להיות קוראת נאמנה . אתה פשוט תיהיה שם.

Unknown אמר/ה...

גם אותי הצחיק Lost Highway נחמד לפגוש אתכם גם פה. ונכון שאני סוחט מחמאות אבל אני גם כמעט מסמיק פה. כיף!

אנונימי אמר/ה...

ברכות איש יקר!
היו ממשלות שלא החזיקו כל-כך הרבה זמן...
למדתי ממך לא מעט בשנה הזאת ואם בסחיטת מחמאות עסקינן - זאת המחמאה הכי גדולה מבחינתי.
אל תאבד את התשוקה.

candy אמר/ה...

מזל טוב!
הזמן טס כשנהנים:)

Unknown אמר/ה...

תודה לכל המברכים. זה מאד משמח.
בחיי יותר מיומהולדת שלי... שבו אני סתם מזדקן בעוד שנה.

Jus אמר/ה...

אהלן!
מזל טוב!!!
אתה יודע שבדיוק לפני שנה (14.2.08) היה הפוסט הראשון שלי, ככה שהיום בדיוק יש גם לבלוג שלי יומולדת?
לפני חודש הבטחתי דברים רבים וטובים, אבל לא קיימתי כי התחלתי עבודה חדשה.
הקיצר, ברכות ואיחולים :)

Unknown אמר/ה...

תודה ג'וס. ומזל-טוב גם לך!


פוסטים אחרונים וממש שווים !