לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 3 בפברואר 2009

שבדיות בחורף - זה כיף!


לא אחת לא שתיים לא שלוש..שבע שבדיות...פוסט של אחווה נשית או של אהדה גברית, תלוי במגדר (מילה נקיה של עורכי דין שנשמעת כמו מחלה ואשר מתאימה יותר לרופאים).

אין פה ממש חורף, אבל יש מחלות של חורף. האף שלי מטפטף יותר מהגשם שאין פה. אז יצא להיות חולה, לא משהו רציני קצת אודם בגרון, ובכל זאת מצב צבירה אחר. כשאני חולה אני יותר רגיש ולאו דווקא במובן החיובי של המילה, אבל גם. כלומר, אני יותר מתרגש בקלות וגם יותר מתבאס וגם מחפש נחמה. אז מצאתי אותה מוזיקה, ודווקא של שבדיות. ככה יצא. עכשיו לך תמציא תירוצים. נתחיל מהקל אל הכיף:

Those Dancing Days
למעלה הלהיט Hitten של להקת Those Dancing Days. בלהקה חמש בנות שבדיות והן עומדות להופיע השנה בפסטיבל SXSW החשוב, ולכן כולם נזכרו בהן. השיר הזה מאד מנחם אותי יושב לי בול במנעד של התיבה האקוסטית של הוירוס שלי.

והנה עוד שיר שלהם:
Those_Dancing_Days-Those_Dancing_Days

The Deers Tracks
צמד מוסיקאיות שבדיות שעושות מוזיקת אינדי אלקטרוני אקספרמנטלי (שזאת מילת קוד לכל מיני רישרושים וצלילים מוזרים) שבדי. באוירה חורפית אבל מספיק מלודית וקצבית. שנה שעברה יצא אלבום הבכורה שלהן. אפשר לשמוע את רובו במייספייס, תענוג!

מתוכו סינגל חדש:
The Dears Tracks- Slow Collision

ועוד שיר שלהן:
The Dears Tracks -Yeas This is My Brocken Shield

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !