לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 5 ביולי 2008

אוריה עוף הים

Guillemots (בעברית זה עוף ים שנקרא אוריה) הוציאו אלבום חדש ששונה לגמריי ממה שהם עשו עד כה. האלבום נקרא "אדום" (כמו הצבע ששולט כאן בעיצוב החדש של האתר), ויש לו צליל של שנות השמונים (בדומה למיסטרי ג'טס והוט צ'יפ), וזאת בניגוד לרוחניות שבעבעה באלבומם הקודם שהשיר המפורסם בו הוא "רכבת לברזיל" (למי שלא מכיר, זה טוב לפחות כמו "רכבת לילה לקהיר").
עד כאן אין בעיה. אממה (רק מה) השירים באלבום החדש לא משהו גם לא בשמיעה שלישית ורביעית. דרך אגב, זה המבחן העיקרי והכמעט יחיד שלי לאלבומים ולאמנים. או שיש שירים טובים או שאין שירים טובים. בנוגע לסגנון להגשה ולהפקה אני פתוח כמעט לכל דבר, והגיוון מעניין ומסקרן אותי.
בכל זאת עוד לא אבדה תקוותנו, וגם באלבום הסתמי הזה יש את הפנינה הנהדרת הזאת שהיא פינוק אמיתי, ועומדת באיכותה ללא קשר לשאר האלבום. ובזכותה ניתן להם הזדמנות באלבום הבא:

Guillemots - Falling Out of Reach

2 תגובות:

Shachar אמר/ה...

שמע, האי.פים הראשונים שלהם היו מעולים, האלבום הראשון בינוני והשני חתיכת רפש פופ שאין כדוגמתו. אני לא מצליח להבין את השינוי וההדרדרות. בהופעה שאני ראיתי אותם, הם היו הכי כיפיים בעולם. מאז יצא לי הציץ בהם שוב ולברוח כל עוד נפשי בי מהשמאלץ.
מישהו חייב לתת את הדין על זה.

Unknown אמר/ה...

צודק! כל מילה בסלע!


פוסטים אחרונים וממש שווים !