לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 29 באוקטובר 2009

אליסון דוט.קום - הדפוק הזה עושה לה טוב


אח הניינטיז.. הניינטיז... הנה כמעט נסגר העשור והניינטיז מתעוררים לתחייה. אליסון דוט בגילי, היא מוזיקאית סקוטית שבשנות התישעים היתה בלהקת טריפ-פופ, שנקראה One Dove, שכמו שאני מבין זה מציין את בדידותה של יונה ללא בן זוגה. כאן אפשר לשמוע את להיטם Breakdown מהזמנים ההם, שהודבק לו סרטון וידאו סקסי במיוחד מתוך הסרט המרדף, יצא גוטה.
כל השנים האלה אליסון נשארה פעילה ושיתפה פעולה עם מלא מוזיקאים ועכשיו היא משתפת פעולה עם פיטר דוהרטי, ואם הבנתם את הרמז, אז זה אומר הכל. הדפוק הזה עושה לה טוב. אם יש איזה חידוש השנה, אז זהו האלבום של פיטר-דוהרטי והשפעותיו על ארקטיק מאנקיז, ועכשיו גם על דוט אליסון. זה מצטרף לאוירת הסתיו של ברזין ונורה ג'ונס, שהיו פה השבוע. השירה של אליסון מזכירה במשהו את בת' גיבסון, אבל יותר יפה. שירי גיטרות שקטים ועמוקים, קול מלטף וזהו-זה. כן צריך קצת להתעמק אבל גם על-פניו זה נשמע נפלא. במילים בוטות הבחורה הפכה מכוסית-על לאישה מעניינת.
בהזדמנות זו אני מקשיב מחדש לאלבום של פיטר דוהרטי שיצא השנה, ונהנה ממנו. עד לא מזמן לא קלטתי מה יש בו, אבל אחרי שחרשתי את הארקטיק מאנקיז ואחרי האלבום הזה נפל לי האסימון. על כל האלבומים האלה המליץ בפניי גל אוחובסקי ומגיע לו תודה.
שימעו איך הדואט (כמה זמן לא השתמשו במילה הזאת) עם פיטר דוהרטי נשמע (ודרך אגב זה שיר קצת יותר שמח שרק תחילתו מייצג ממש את האלבום).

Dot Alison ft. Peter Doherty - I Wanna Break Your Heart

 

2 תגובות:

אורי זר אביב אמר/ה...

הייתי בהופעה אינטימית וקטנטנה של דוט אליסון באיזה פאב בלונדון 2005. נכון לאז היא הייתה גם כוסית על וגם מעניינת. אני זוכר שחזרתי מההופעה במחשבות על החתונה שלי איתה.

Unknown אמר/ה...

אתה בוודאי שומע את רחש הקנאה עד אליך


פוסטים אחרונים וממש שווים !