לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

נבדק ונמצא פרימיום - החגיגה שלא נגמרת



החיים האלה הם וואחד חגיגה שלא נגמרת. כבר שבוע שאני מרחף בגובה של מטר מעל פני הארץ. אני מרגיש בעולם אחר, במציאות ... בעצם זו לא מציאות, זה חלום! יש המון מוזיקת אינדי צעירה וחדשה שאני מקשיב לה עכשיו, אני מתלבט איך להעביר לכם את הכל, כמה פוסטים? אולי במיקסטייפ, בקרוב. אז תתכוננו להמון מוזיקה חדשה וגם לסיכומי עשור, בינתיים קבלו מקדמה קטנה קצת יותר פופית והרבה יותר מושפעת משנות השמונים, אבל שווה:

1. למעלה הצמד השבדי The Sound of Arrows בשיר חדש. לפני כחצי שנה השמעתי כאן את MAGIC הקסום שלהם, ועכשיו הם לקראת אלבום חדש בחסות הלייבל שהוציא את פאשיין-פיט. זה לא ממש דומה אבל...
2. אלי גולדינג היא זמרת פופ בסגנון של קייט נאש אבל אפילו יותר מתקתק, באותו לייבל ממש.



3. מרינה והיהלומים עושה מוזיקה שמזכירה לי את קייט בוש, קצת יותר תיאטרלי. גם כן כיכבה כאן בתחילת השנה, עדין מאותו הלייבל.



4. פטריק וולף הוציא אלבום השנה, פופ אייטזי משהו מלודרמטי, אבל זה יפה. אפשר לצחוק על זה, אפשר להנות מזה. אני דווקא אוהב את השיר והוידאו הזה. Patrick Wolf - Damaris.


5. ומהי מוזיקת אינדי אם לא אנשים צעירים שמנגנים מוזיקה שמחה מהלב, מבלי לדעת לנגן יותר מידי.


תגובה 1:

Shoegazer אמר/ה...

טוב , יש לי בעייה זמנית עם טעינת אודיו ווידאו אז אשוב אבל רציתי לומר שאהיה בשבדיה השבוע , בירת הפופ והמטאל ,אולי אוכל לדווח קצת מהנעשה שם. וסקרנית לשמוע את דמויית הקייט בוש שלך
שבוע טוב!


פוסטים אחרונים וממש שווים !