לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 24 באפריל 2012

The Flaming Lips - חדש !



הבעיה העיקרית עם יום הזיכרון לחללי צה"ל, היא שרוב הנופלים בו הם אנשים צעירים. ויום הזיכרון נועד בשביל שניזכר בהם. האבל ,לעומת זאת, הוא לא על החיים שהם כבר עברו, אלא על החיים שהם לא הספיקו. ויש כאן פרדוקס די גדול. אדם בגיל 19 עדין לא הספיק שום דבר בחיים, הוא גם עוד לא עיצב את אישיותו, מי יכול באמת לומר על עצמו שבגיל 19 שהוא כבר ידע מי הוא... אני לא ידעתי להגיד על עצמי. בגיל 19 אתה כולך אנרגיה פוטנציאלית, כמו אבן מחצב שעומדת בין שמים לארץ ונוחתת מטה מטה עד שהיא מגיעה לרצפה. אתה אמור להגיע לריצפה כשאתה בן 120, גם 85 זה גיל לא רע, אבל אז במקום לממש את כל האנרגיה הזו, אתה פשוט מתאדה ונעלם לעולמים. אנשים בגיל 19 הם עדין יותר החיים שהם לא חיו, מהחיים שהם כבר עברו. וזה מה שעצוב כל-כך. מצד שני אני יכול לומר מניסיוני עם ילדיי, שאיך שהם נולדו כבר ידעתי בדיוק מי הם ומה הם. והרגשתי כאילו הם תמיד היו כאן בעולם הזה, ושהקיום שלהם מובן לגמריי מאליו. אני מניח שזה כך לכל הורה.  כשהייתי חייל לא היה איכפת לי כל-כך למות, גם לא הבנתי למה זה כל-כך נורא להורים. עכשיו אני יודע שאין דבר יותר נורא משכול.
האלבום המשונה של הפליימניג ליפס מחזיר לי את האהבה אליהם. הרבה שיתופי פעולה וכל יום אני מגלה שיר אחד חדש, הפעם עם אריקה באדו. שיר שנקרא: "הפעם הראשונה שראיתי את פניך". זה מריח כמו התאהבות, זה מריח כמו פרידה. וזה לא נשמע כמו אריקה באדו בכלל:

The Flaming Lips  Ft. Erykah Badu - The First Time Ever I Saw Your Face

וזו רשימת כל השירים באלבום הזה
01. 2012 (feat. Ke$ha and Biz Markie)
02. Ashes in the Air (feat. Bon Iver)
03. Helping the Retarded to Find God (feat. Edward Sharpe and the Magnetic Zeros)
04. The Supermoon Made Me Want to Pee (feat. Prefuse 73)
05. Children of the Moon (feat. Tame Impala)
06. That Ain't My Trip (feat. Jim James of My Morning Jacket)
07. You, Man? Human? (feat. Nick Cave)
08. I'm Working at NASA on Acid (feat. Lightning Bolt)
09. Do It! (feat. Yoko Ono/Plastic Ono Band)
10. Is David Bowie Dying? (feat. Neon Indian)
11. The First Time Ever I Saw Your Face (feat. Erykah Badu)
12. Thunder Drops (feat. New Fumes)
13. I Don't Want You to Die (feat. Chris Martin of Coldplay)

פוסטים אחרונים וממש שווים !