לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

שניים אלקטרונים - Nathan Fake, Four Tet



 
 Nathan Fake - Steam Days
בשבילי האזנה למוסיקה היא מסע של גילויים, והבלוג הזה , בכלל הוא יציאה להרפתקאה אל מקומות חדשים. אני לא תמיד יודע כמה זמן אני אשהה במקום החדש שאליו הגעתי. וגאני ם לא תמיד מרוצה ברגע הראשון. לפעמים לוקח זמן להתרגל. ולמעשה, כשאני חושב על זה, ההרפתקאה היא לא חיצונית היא בתוך תוכי. ובעצם בתוך כל אחד מכם.
אני לא יכול להגיד שמוסיקה אלקטרונית היא המוסיקה המועדפת עלי, אבל השבוע הקשבתי בהנאה רבה לאלבום החדש של נתן פייק. יש משהו חמקמק במוסיקה אלקטרונית, במיוחד בכזו שיש בה השפעה של אמביינט. נתן פייק הוא מוסיקאי אנגלי צעיר, וזה האלבום השלישי שלו, ואומרים שזו האלבום הטוב ביותר. למטה תקציר של האלבום. אבל כאן אפשר לשמוע אותו במלואו וגם לקרוא מה הסיפור מאחורי כל טראק [קישור].

nathan fake - steam days

 





Four Tet - Pink
האלבום החדש של פור-טאט נשמע לי בהתחלה מעט אנמי ולא פוגע. חולמני מידי, ולא מתקדם מספיק מהר. צריך סבלנות, או שיש לכם מספיק זמן, ההתפתחויות די איטיות. בכל זאת אני חושב שזה אלבום טוב רק שלא בדיוק תואם את הטמפו שלי. הקליפ של הקטעים הבאים שיכנע אותי. תלחצו PLAY

Four Tet - Peace for Earth / Pink





Andrea Parker - Here's One I Made Earlier...
 הבטחתי שניים, אבל קבלו שלושה. זה עוד אלבום שהקשבתי לו השבוע, של אנדראה פארקר.  זהו אלבום אוסף של קטעים נדירים שלו. מדובר בדי-ג'יי ומוסיקאי אלקטרוני שמושפע מארט אוף נוייז וז'אן מישל ז'אר. הוא בסך הכל הוציא 11 אלבומים, וזה האחרון שבהם שיצא בשנת 2007.


Andrea Parker - The Swamp
 Andrea Parker - Too Strange To Be Good

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !