לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 21 בספטמבר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - Bad Religion

פתיחה
אני קורא בימים אלה את הביוגרפיה הכה מומלצת של פטי סמית' , שם הספר:"רק ילדים". בעמוד 75 נמצאת שאלת המיליון דולר על אומנות, ועל חיים בכלל, אם אתם שואלים אותי:
"ברגעי השפל שלי תהיתי מה הטעם ביצירת אומנות. ולמען מי? האם אנחנו מחיים את אלוהים? האם אנחנו מדברים לעצמנו? ומה המטרה הסופית? לראות את העבודה שלך כלואה בגני החיות הגדולים של האמנות - המוזיאון לאמנות מודרנית, המטרופוליטן, הלובר?"
הפעם בנבדק ונמצא פרימיום בסימן הרהורים קיומיים, חזרה בתשובה, ומהומות על רקע דתי:
David Byrne & St. Vincent
נתחיל בלשרוף את הבית ? למה לא בעצם. לפעמים כשהבית נשרף וכשהעולם אכזר זה יכול להיות כל-כך נפלא. השילוב הזה של דיויד בירן ושל St. Vincent מתחיל להראות לי יותר ויותר הגיוני. הטוויסט הוא כלי הנשיפה שהם הכניסו כרכיב עיקרי בשת"פ שלהם. Burning Down the House הוא השיר של Talking Heads שאני הכי אוהב וכאן הוא בתוספת גרובית מיוחדת.
David Byrne & St. Vincent - Burning Down the House


גם Cruel של סיינט וינסנט נשמע נהדר כשהם יחד.
David Byrne & St. Vincent - Cruel

Frank Ocean - Pyramids - אזהרת צפייה
NSFW - איזה מזל שאתם לא בעבודה ויכולים לצפות בקליפ המדהים הזה. מתוך האלבום המופלא של פרנק אושן. גאונות ! אין הוא לקח את אחת הפינות האפלות של האלבום והפך אותם לדבר כזה



לפני כמה זמן פגשתי מישהו שקראו לו מוחמד בעבודה. אמרתי לו: "אתה בטוח שלא נפגשנו קודם ? השם שלך נשמע לי מה זה מוכר..." זה היה בצפון, והיה לו זקן בלי שפם, כמו של פעיל תנועה איסלמית. אבל, הוא הבין את הבדיחה, וחייך מתחת לשפם שאין לו. לא נעלב בשם הקוראן, ולא פתח בהפגנות מול השגרירות שלי. וזה אחד השירים החשובים מתוך האלבום של פרנק אושן. שאומר בפשטות אם אתה אוהב מישהו שלא יכול להחזיר לך אהבה אז זו דת לא טובה:
Frank Ocean - Bad Religion

Tame Impala - Elephant
הקשבתי השבוע גם לאלבום של Tame Impala וחבבתי, אולי תהיה סקירה שלו בהמשך השבוע, ואולי לא. הם מזכירים לי את הפליימינג ליפס. השיר הזה הוא הסינגל הראשון ואפילו היה לו רמיקס של Todd Rundgren שהיה כאן שיר השבוע. הם טוענים שהם מנסים לעשות מוסיקה כמו של טוד רודגרן. אז בשבילם זה היה כבוד גדול. ויצא טוב. עכשיו יש לזה קליפ פסיכדלי.

Tame Impala - Elephant


Cat Power - Cherokee
האלבום החדש של קאט פאוור מצויין. מה שמאפיין אותו הוא הוא הפקה אלקטרונית משהו ושהיא לא רק כתבה והלחינה כמעט את כל השירים היא ניגנה כמעט בכל הכלים והפיקה אותו בעצמה, כמעט. כשהיא מחליטה לביים קליפים זה יותר בעייתי. זה לא קליפ טוב, אבל חובה.  בקושי זיהיתי אותה, וכשמאזינים לשיר אחד מתוך האלבום פתאום מבינים שלאלבום יש יותר כוח. שימו לב לפחית הבירה הצבאית בתחילת הקליפ:

Cat Power - Cherokee



וזהו ,מספיק בינתיים. שימרו על עצמכם. אל תנהגו אחרי שאכלתם חריף
ותזכרו שכל החוכמה היא באמת להאמין ש..
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !