לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 20 בינואר 2009

אנטוני הורג אותי ברכות


אנטוני הגרטי הוא שילוב של קול גדול, עם נשמה גדולה וכואבת שמלקקת את הפצעים שלה ברכות בלתי נגמרת. הקול המלאכי שלו הוא כלי נגינה ייחודי וחד פעמי. ונדמה שלא רק הקול מלאכי, אלא שהוא כולו מלאך צחור גדול ממדים אך עדין. את אנטוני הגרטי גילה לו ריד, שהוא גם בעלה של לורי אנדרסון, במועדוני ניו-יורק. לי הוא מזכיר את אליסון מוייאט והייתי אומר שהוא גלגול של הנשמה שלה, אילו לא ידעתי שהיא חיה ואפילו עשתה שנה שעברה קאמבק פאטתי במיוחד לצמד יאזו יחד עם וינס לקארק, אם אתם חייבים לראות אז הנה: פה.

לאנטוני והג'ונסונס אלבום חדש ומצויין בשם The Crying Light. אם יש עוד הצדקה למילה סול זה אלבומים כמו שהוא עושה. למרות שזה שילוב של מוסיקה קאברטית-פופ-סול-בלוז מעודכן מודל 2009 שנשמע מהעיר ולא מהדרום הכפרי, ונעשה ע"י טרנוונסטייל. כן הוא כזה, ואם דנה אינטרנשיונל וכל תנועת העליזות נתנה לכם הרגשה שזה מה זה קל, ומה זה סבבה ומגניב, אז בא אנטוני הגרטי ומסביר כמה שזה קשה. הייתי מרחיק לכת ואומר שמעולם לא שמעתי עצב גדול כזה, אבל זה לא עד כדי כך, אלא רק כמעט.

זהו בלי ספק אחד מאלבומי השנה 2009, ובכלל קלאסיקה. אני ממליץ לכם לשמוע גם את ה-EP שיצא בסוף שנה שעברה שנקרא: Another World. ניתן לקרוא ולשמוע אותו שר יחד עם לו ריד את השיר "קרולייין סייד", כאן.
אל תתנו לעטיפת האלבום המבהילה להפחיד אתכם, הוא בחור נחמד, והאלבום מלא רכות אם כי לא ממש מתגלץ' באוזן, אלא דורש הקשבה וטיפת מאמץ (אבל ככה אנחנו מעדיפים את זה, לא?). הנה שני שירים להנהתכם:

Antony & The Johnsons - Her eyes are underneath the ground










Antony & The Johnsons - Epilepsy is dancing








אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !