לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 9 בינואר 2009

נבדק ונמצא פרימיום - אפטר פארטי

יורים עלינו בדרום, יורים עלינו בצפון. כאן המסיבה אף פעם לא נגמרת, כי תמיד יש אפטר פארטי. אחרי מסיבת הסיכומים שהיתה ברדיו פרימיום, הגיע הזמן לעוד מסיבה. דרך אגב, לידעתכם, בקרוב השירים של הסיכומים יוסרו, אז תהנו כל עוד אתם יכולים. ובזמן שנהנתם מהסיכומים של רדיו פרימיום להמונים אני החלטתי לנוח, אבל בפועל בלי ששמתי לב הקשבתי לפחות לשלושה אלבומים חדשים עבורי משנת 2008 שכדאי גם לכם לשמוע.
אבל לפני-כן השבוע היה פה שבוע ניק קייב, אז תדפדפו למטה או קיפצו ישר לכאן: הו דיאנה ! , אוהבת, לא אוהבת..., לבעוט לכל השמוקים בביצים, ניק החופר- המחזמר !
ועכשיו לאלבומים החדשים:














1. Glasvegas
אלבום שכל אוהב אינדי של שנות השמונים צריך לאהוב. יש בו אקו לא מוצדק כמו בשנות השמונים, אבל חוץ מזה זה אלבום כייפי של שירי אינדי מלודיים בגוונים רוקים ובמבטא סקוטי חינני.
Glasvegas - Geraldine


Glasvegas - It's My Own Cheating Heart That Make
















2. Whispertown 2000 -Swim
אלבום פולק-רוק-אינדי נחמד מאד ונעים. השיר הזה חזק, קצת סבלנות הפואנטה מגיעה אחרי שתי דקות:
The Whispertown 2000 - Done With Love















3. Marching Band -Spark Large
שום דבר מיוחד חוץ מאינדי שבדי טוב. קצת מזכיר את הסמיתס אבל יותר פופי. מזכיר גם את סיימון וגרפנקל בגלל הגיטרות וההרמונויות הקוליות. ויש לו עטיפה מגרה : לי זה נראה כמו ארץ הפלאות, אפילו ארץ הממתקים - מגרה.

Marching Band - For Your Love


Marching Band - Gorgeous Behavior















4. The Walkman -You & Me
כבר ציינתי את האלבום הזה יותר מפעם אחת, אבל אחרי שהקשבתי לו עוד ועוד ובמיוחד לאחר ההכנה של Bon Iver ובעיקר של Cold War Kids האלבום הזה נשמע יותר ויותר משכנע בגולמיותו. זו גם הזדמנות נחמדה להשמיע שוב את הלהיט In The New Year, אני יודע שהשנה הבאה תהיה שנה טובה, כך אומר השיר וכך אני משוכנע. גם אם לא יהיה שום דבר חדש וטוב לשמוע ב-2009, נוכל להאזין לכל מה שהיה בשנת 2008 המופלאה.



5. אתמול הקשבתי שוב גם ל-TV on The Radio יש לו עודף תחכום שמונע ממנו להיות מגניב כמו הדיסקים של פרינס, ובאמת סליחה על ההשוואה, אבל רק הקונטציה לפרינס מאפשרת לי להתחבר למקצבים ומרקמי הצלילים שבאלבום המדעי שלהם : Dear Sience. שורה תחתונה: על הסטפר במכון כושר - זה עובד!

6. הקשבתי שוב גם ל-Beach House שהוא אולי האנטיתיזה ורק בשביל שם הלהקה שמעורר בי כל-כך הרבה קונוטציות נעימות מגיע להם עוד ועוד הזדמנויות. אז עוד לא השתכנעתי, אבל שיר הפתיחה שלהם כבר נדבק אלי, זה כמו להתכרבל מתחת לשמיכה בחורף:

Beach House - Wedding Bell


7. קצת חרטות קטנות ולא משמעותיות לגבי מצעד האלבומים: קניה ווסט היה יורד איזה שני מקומות אולי אפילו לעשירייה שניה, את Morning Jacket הייתי מחליף עם Cold War Kids, את Elbow גם הייתי מוריד כמה מקומות, לא בגלל שהוא לא מעולה, אלא בגלל שאני לא מאזין לו כל-כך הרבה. ולבון איוור מגיע קצת יותר. אני יודע.. סתם שטויות.

8. ראבק תקשיבו קצת יותר למצעד הלהיטים פרימיום של 2008. גם עליו השקעתי שבועיים. פשוט החלטתי שלא להראות זיעה אבל אם אתם מוכרחים, אז זה היה מה זה קשה. אבל מספק. :-)

ותתכוננו לבליץ (מילה לא טובה) של מוסיקה שבדרך: יש המון אבל המון דברים חדשים !!!

מסיבה מסיבה אבל בכל זאת ליבנו עם החיילים שמגנים עלינו כדי שיהיו לנו חיים נורמלים. לא יודע מה לומר עוד, אולי: שייגמר טוב, ושיחזרו הביתה בשלום. ומשהו קצת ארכאי: כל הכבוד לצה"ל ! כי למי שמגיע מגיע .

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

פוסט מעורר תאבון
לגבי חרטות על הסיכום השנתי- אני חושבת שמילותיה של אדית פיאף או לחילופין האחים גאגלר לגמרי במקום פה.
אל תביט אחורה. מה שהיה היה והיה יופי של סיכום. אבל האם החרטה שלך באמת צריכה להיות צמצום חשיבותם של Elbow יקיריי?

Unknown אמר/ה...

אלבו ממש טובים, אני מת על Satrling, וגם בני הקט בן השנתיים שהוא ה"עורך הראשי" כאן, מת על STARLING וממש בכה אחרי שהשיר נגמר כשנסענו באוטו השבוע, מה שאילץ אותי להקשיב לו שוב. אבל את האלבום כולו כאמור לא שמעתי כל-כך הרבה, וגם איך לומר חוץ מסטרלינג מאד אהבתי אבל לא התאהבתי


פוסטים אחרונים וממש שווים !