לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 7 בינואר 2009

הו דיאנה !


לפני 20 שנה הייתי חייל, אני לא מאמין שאני אומר את זה, זה נדמה לי שהכל קרה אתמול בבוקר, יצאתי עם היחידה שלי והחברים לטיול גיבוש כזה, של חיל-חינוך, שהצטרפו אליו גם כמה בנות יפות וכמה חיילים מכוערים מחיל מודיעין.

בדיוק יצא אלבום חדש של ניק קייב TENDER PRAY, שאני ועוד חבר שלי מהיחידה, ערן, אהבנו אותו מאד והכרנו אותו בע"פ. היתה שעת ערב מוקדמת, אני וערן יצאנו מהחדרים לפני ארוחת ערב, או לפני פעילות הווי או משהו, והתחלנו לשיר בהרמוניה את השיר "הו דיאנה.." בדיוק יצאה החיילת הבלונדנית מחיל מודיעין שכולם התחילו איתה, ומן הסתם היא שמעה אותנו בדרכה אל הפעילות, והסתכלה עלינו בתמיהה. רק למחרת הסתבר לנו שקראו לה דיאנה. סיפור אמיתי לגמריי!!!
או כמו שאומר מיק ג'אגר "המציאות עולה על כל דמיון" (הוא בטח לא המציא את זה, אבל משם אני מכיר את זה).
ולכל מי שמסוקרן.. לא יצא לי מזה כלום. היא לא הכירה את ניק קייב.. בלונדינית (אם נעלבת יש לי כמה חברים לשדך לך).
שיר מקברי עם מנגינה שמחה הו דיאנה, הנה:





ואי-אפשר בלי זה. אני זוכר ששמעתי את The Mercy Seat השיר הפותח של האלבום בחנות התקליטים, ככה האזנה לפני החלטת קניה. זה היה בערך יום אחרי שהוא יצא, נשמע טוב, אבל כיוון שכבר הכרתי את ניק קייב לעומק, זה לא עשה עלי רושם כמו שזה היה צריך לעשות, בכל זאת The Mercy Seat הוא לפחות אחד הא-הא שירים של ניק קייב, אם לא הכי-הכי:
Nick Cave - The Mercy Seat



אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !