לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 21 בינואר 2009

כושים זה טוב !


מרציאנו שנמצא במילואים ציטט כאן השבוע את ארקדי דוכין שאמר: "כושים זה טוב", ואני ממשיך אותו..
אתמול הוכתר אובמה למלך העולם. יש הרבה חששות לגביו כאן בישראל. אני גם חושש אבל לא בגלל שאני חושב שהוא יהיה אנטי ישראלי, אלא בגלל שאני לא בטוח שהוא ידע לתעל את ההגיון הבריא שלו, כושר הנאום וסחיפת ההמונים לכדי תכלית חיובית.
אבל אתמול היה זה רגע היסטורי, חגיגי ומרגש שמוכיח בעיקר שתרבות טובה וערכית מגדלת דברים טובים, ועל זה אמר אובמה אתמול: " אני יודע שאנחנו ננצח..לא כי אנחנו יותר טובים אלא כי אנחנו יותר צודקים". אני חושב שזה נכון גם עבורינו, ואני חושב שצריך לנצח לא רק בכוח הנשק את אוייבנו אלא גם בכוח הספר. כבר כתבתי זאת כאן השבוע שצריך לעודד את אירופה להקים בתי-ספר ובתי-חולים מערביים בעזה.
בעיתוי מושלם התגלגל לידי אלבום 50 שנה למוטאון. אומרים שיש צליל למוטאון, יש בזה משהו, אבל באלבום הזה אפשר לשמוע מרוקנרול של שנות השישים של הסופרינס וארבע הפסגות, דרך דיסקו לשמאלץ' של לינול ריצ'י. מתוך האלבום שמלא בשירי אהבה הנה שני שירים שלדעתי מתאימים לאירוע של אתמול.

Stivie Wonder- Signed Sealed Delivered



Diana Ross -Ain't No Mountain High Enough

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !