לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 23 בינואר 2009

נבדק ונמצא פרימיום- הכל פה שיגעון

אחד השבועות הכי משוגעים שהיו לי אי-פעם. כל-כך הרבה דברים קרו כאן בבלוג שמשקפים את מה שקורה בעולם, וכל-כך הרבה מוזיקה. זה היה יכול להיות שבוע של אובמה (מוסיקה שחורה, מוריסי שאמר שאף-פעם לא יהיה נשיא שחור, וגם לאנטוני הגארטי בכל זאת יש קול שחור) שבוע הומואים (מוריסי והגארטי), שבוע חורף (בון-איור, אנטוני הגארטי) , או שבוע לסיום המלחמה בעזה.
אנחנו בעיצומו של בליץ של מוזיקה שנחנת עלינו, ואנחנו נתמודד בכבוד עם כל הכיף שיגעון של הימים האלה. אז הנה נבדק ונמצא פרימיום לשבוע, מדור ההדרן של הבלוג:

1. למעלה אנטוני הגארטי עם קליפ בכורה מתוך האלבום החדש. אין לו קול של שחור? האין זה אלבום חורפי? אז למה חם פה! מתי ירד פה גשם?

2. האלבומים של תחילת 2009 הם בלי ספק האלבום של אנטוני והג'ונסונס והאלבום של אנימל קולקטיב, ששבוע הבא אני ארחיב כאן עליו. בינתיים קבלו קליפ חדש פירמיום-חם-אש מתוך האלבום החדש של אנימל קולקטיב:

My Girls


3. Empire of the Sun- We are the peopple

הלהקה האוסטרלית, שהיא פרוייקט צד של PNAU ו-Sleepy Jackson בקליפ מאפיין לתקופה שאנחנו חיים בה. נודיזם, הנה אני בא.














4. שיר מתוך אלבום חדש של ניקו קס- כל פרסום שלו בבלוג מביא תרומה לאגודת זכויות לבעלי חיים באמריקה. וזה גם שיר יפה. אז גם עשינו מצווה וגם נהננו.

Neko Case - People Got A Lot Of Nerve







5. לויטבר כבר אלבום רביעי, מהלייבל סאב-פופ הלייבל שהביא את אחת התופעות של שנה שעברה: פליט-פוקסס. אני לא סגור עדין אם האלבום הזה יותר מרגיע או יותר מרדים. בינתיים קבלו שיר יפה:

Vetiver - Everyday








היה שבוע עמוס וכייפי. היו חזקים וגלו כושר עמידה, אנחנו בעיצומו של הבליץ של המוזיקה ואני עדין לא יודע מתי זה יגמר. עוד נכונו לנו כמה ימים מרגשים ולא פשוטים לפנינו.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אחח... Animal Collective...
כל כך רציתי שהאלבום החדש יהיה המשך ישיר לרוח של Water Curses, אבל לא, הם החליטו שהם עושים משהו יותר טוב.
Merriweather Post Pavillon תוצר מדהים, מחכה בקוצר רוח לסקירה שלך.
הקליפ גם אחלה.


פוסטים אחרונים וממש שווים !