לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 9 באוקטובר 2009

שמחת תורה - ספיישל שירי שתייה







שמחת תורה היא הזדמנות נפלאה לרקוד, לשיר ולשתות. בעצם כל שמחה היא הזדמנות לשתיה. לפני כשבועיים הצעתי לכם כאן להרים כוסית לכבוד יום הולדתי בדיוק בזמן שאפילו נשיא המדינה מצא צורך לומר שאלכוהול זה פיחס. אז אני לא מאמין בפוריטניות שכזאת, ובכל זאת יש כמה כללים שאני ממליץ לכם לשתיה, במיוחד אם אתם צעירים:

1. תהיו קולים - שתו באיזי, יש לכם את כל הערב, מה אתם ממהרים, זו לא תחרות.
2. שני משקאות זה סבבה- שלושה - ארבע משקאות זה לימים מיוחדים ולאירועים מתמשכים, הסיבה העיקרית שאנשים מעל גיל 35 שותים יותר, היא שזה משפיע עליהם פחות ככל שהם שוקלים יותר. אבל אם אתם רזים תהנו מהגיזרה, ומהבקבוק שלכם, כשאני הייתי בן עשרים בירה אחת הספיקה לי לכל הערב. זה גם התאים לי לתקציב.
3. קוקטיילים- האלכוהול הוא לא העניין העיקרי: אני אוהב ספרייט עם חצי לימון חתוך לקוביות ומעט וודקה בשביל הטעם. וגם קמפרי עם הרבה קוביות וקרח ומיץ תפוזים.
4. יין - כוס אחת זה כמו שתי בירות. אנשים אוהבים יין כי הם שותים רבע כוס וזה פחות קלוריות, וזה גם יותר בריא. בארוחה גדולה לוקחים בחשבון שכל אדם שותה כרבע עד שליש בקבוק שזה בערך 200 ס"מק, כלומר כוס שתיה.



5. ויסקי- כדאי לשתות לאט, עדיף עם קרח, הסקוטים אפילו מדללים עם מים מינרלים - מתוך קמצנות כמובן. גם צ'ייסר זה נחמד.
6. וודקה- מתאים מאד עם רדבול, אבל ראבק כמה?
7. שתו כמה כוסות מים (עדיף עם לימון) כשעה וחצי לאחר שגמרתם לשתות - זה מונע האנג אובר. אם אתם שותים מים מיד לאחר השתיה זה פשוט לא נספג בדם, גם יכול לגרום להקאות - המתינו קצת , אבל לא יותר מידי.
8. אל תנהגו אם אתם שותים - פשוט חבל על הרישון - שנתיים שלילה !!!
9. שתו בהתחלה- אני אוהב לשתות בתחילת הערב, לקראת סופו אני כבר עובר למים, וככה מסיים בכיף ולא סמרטוט.
10. תהנו מאיכות המשקה- רק כשאתה מתחיל להרגיש את כל הטעמים, המרקמים הצבעים והריחות של המשקה, אתה מתחיל להבין איך שותים. על יין כבר שמעתם בטח מספיק- אני אוהב להריח את הויסקי, אפשר לטוס עד שדות החיטה בסקוטלנד ולהרגיש את הפריחה שסמוכה אליהם - לא צריך לשתות כמו חזירים. אצלי בקבוק של ליטר ויסקי מחזיק בבית בערך שנתיים !!!
11. אל תשתו לבד - תמיד יותר כיף לשתות ביחד.
12. אל תשתו כשאתם עצבניים או מדוכאים - אלכוהול זה בשביל לשמוח

ולבסוף, אתם לא חייבים לשתות. אני מכיר כמה אנשים, אפילו גברים שלא שותים, וזה לא מוריד כלום מגבריותם. אני לפחות חודשיים בשנה באופן ספונטני ולא מודע לא שותה אלכוהול בכלל. יש הרבה אנשים (שאפילו לא מודעים לכך) שאלכוהול עם מוזיקה חזקה גורמת להם כאב ראש, בעצם גם בלי שתייה מוזיקה חזקה מידי יכולה לגרום לכאב ראש.

התווסף בעקבות המלצתה של שוגייזר:
The Gentle People - Mr. Whisky

וגם למה מונטי פייטון חושבים שבירה אמריקאית היא כמו לעשות אהבה בקאנו [קישור].

2 תגובות:

Shoegazer אמר/ה...

תודה ! יופי של שירות לציבור וגם השירים אחלה . יש לי תוספת קטנה על חדוות השתייה -אם כי בצרפתית

http://www.youtube.com/watch?v=bsb1jq2jxgA

Unknown אמר/ה...

לא ידעתי שאת יודעת גם צרפתית, איזו חכמה את !
דרך-אגב בתור שתיינית מנוסה, חשבתי שאת מכירה את כל הטריקים


פוסטים אחרונים וממש שווים !