לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 20 באוגוסט 2009

נבדק ונמצא פרימיום - משחקי יום



דודו טופז התאבד כמו בטרגדיה יוונית. חטא ההיבריס, הקטרזיס של כל הציבור אחרי מותו, הכל יש פה. בכל זאת אני חושב שזה רע להתאבד. אני מבין את המצוקה שהוא נכנס אליה. אני לא מרחם עליו, כי הוא חיבל בגופם של אנשים בצורה אכזרית ביותר, ולכן לא מגיע לו רחמים, אבל אני חושב שהוא היה צריך לקחת את המצב כמו גבר. לכפר על חטאיו ופשעיו כמה שצריך.
אין לי ספק שדודו טופז הוא טיפוס שהיה רגיל לחיות בחופש טוטאלי מגבולות. תמיד הוא חטא ותמיד סלחו לו, בגלל הקסם האישי שלו בגלל החברמניות, בגלל שהוא מצליחן. סלחו לו על הצ'חצ'חים, סלחו לו על כל הנשים שהוא החליף כל הזמן. זה באמת נראה לנו שמגיע לו אלף נשים. סלחו לו על נרקסיזם. סלחו לו על הרמה בתוכניות הבידור שלו. סלחו לו על נשיכות על זריקת כדורי שוקולד, סלחו לו עוד בראשית דרכו כשרימה בפנל של "זה הסוד שלי" (הוא בעצמו סיפר שהודה בפני מנהל בטלוויזיה, לאחר שכביכול גילה את מקוצועו של האדם עם הסוד, שהוא לא רק חכם, אלא גם שקרן, כי הוא בעצם ידע את הסוד מראש- וסלחו לו (כן אני כזה זקן (לא באמת))).
אני לא שמח שדודו טופז התאבד, למען האמת אני עצוב. אני עצוב על זה שהוא בכלל עשה את מה שהוא עשה, כי בכל זאת אי-אפשר היה שלא לאהוב אותו, אבל אני לא מרחם עליו.

הנה תזכורת לכמה דברים פרימיום שפורסמו לאחרונה בבלוג:
1. מלכת הכביסה- וידאו מקסים על רומן במכבסה
2. אני אוהב את מיי פיינגולד - למישהו יש בעיה עם זה (התשובה היא כן)
3. נמצאה נוסחת הפרימיום לחיים נכונים
4. הסיכום של 2006 עדין חם ומטריף (בואו נסכם שאני מהלל את המוזיקה שבו)
5. ראיון טרי של לאונרד כהן לקראת בואו לישראל
6. ראיון פרימיום וגם של ארקטיק מאנקיז מי ימלל
7. וידאו משעשע שבו כל המיכסים מתאימים (על זוגות קצת מוזרים)
8. עוד וידאו מגניב עם ג'ון טרבולטה
9. נוח והליויתן - זה אולי האלבום המועדף עלי כרגע
10. Kleerup שמביא לנו עוד מוסיקת פרימיום משבדיה (נצלו זאת כל עוד ליברמן מרשה (נורא קל לרדת עליו))
11. רק ג'ק קורא לאחות שתציל אותו, או בעצם לרופא

ויש עוד מלא דברים טובים שפועלים

ידעתם שכל המוזיקאים האלה שמאלים?
סבסטיאן בך, בטהובן , מוצארט, בוב דילן, פול סיימון, פול מקארתני (ניגן בגיטרת הבס השמאלית שלו). רינגו סטאר (המתופף של להקת "הביטלס"), סטינג , פיל קולינס , דויד בואי, יזהר אשדות , ג'ימי הנדריקס (ניגן על גיטרה הפוכה). קראו עוד פה.

החיים שלי יותר מעניינים ממני: השבוע העורך הראשי (בני הקט בן השלוש) הכריח אותי כמה פעמים לשים לו את הסרטונים של סיכום שנת 2006 מפסטיבל סיכום העשור. הוא ישב על ברכי ודרש שאני אפעיל שיר אחרי שיר בסרטוני וידאו עד שייגמר. וזה קרה כמה פעמים. איזה כיף !


12. למעלה סרטון וידאו סקסי ומופרע, יותר נראה כמו משחקי לילה. מזכיר סרט צרפתי ישן או את היצ'קוקו. לא רק ארקטיק מאנקיז עושים רוקנרול, אל גם אינטרפול (אתם שמים לב כמה אני משקיע במשקל וחרוזים?). ועכשיו Paul Banks, סולן אינטרפול באלבום חדש ובוידאו חדש בבימויו של Javier Aguilera, בכיכובה של של Emily Haines סולנית להקת מטריק (Help I'm Alive סוף-סוף מושמע ברדיו, כאן הוא נטחן כבר לפני שנה).

13. סקרלט ג'והנסון נראיית מתאימה למשחקי יום (יצאתי מאד תמים, כי יכולתי לכתוב משחקיי לילה) ויש לה אלבום חדש ווידאו חדש לשיר Relator יחד עם Pete Yorn. דווקא נחמד מאד (כן, דווקא). והיא כאילו מנסה כל הזמן להסתיר יופייה והצלם עושה לה דווקא (כן, דווקא).

14. אנטוני והג'ונסונס בחידוש לשיר Crazy in Love. כמו תמיד מעולה.


15. אם מישהו צריך הוכחה שהשנות השמונים עדין פה, אז שיקבל את השיר והוידאו הזה של Memory Cassette

SURFIN'/BODY IN THE WATER-MEMORY CASSETTE from PAT VAMOS on Vimeo.



16. וסתם שיר רוק שווה. אבל שווה, אחרת הוא לא היה פה.



אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !