לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 26 במאי 2010

ויוה איטליה !!!


חזרתי משבוע חופשה בצפון איטליה, אגם גארדה וסביבותיה, אני רוצה לרדת לשם ! כמה שאני מקנא בבעל החווה החקלאית שבה התארחנו. שהינו בצימר, יותר נכון דירה של שלושה חדרים, במחיר של צימר בגודל חצי חדר בארץ, אבל מי סופר כסף - היה כזה כיףףף !!!

אני רוצה לרדת לאיטליה ! חוץ ממזג האויר, מהאגמים, השלג על פסגות ההרים, היערות, מרבדי הפרחים בשדות, העיירות הציוריות, המבצרים, ונציה, דולומיטים, גני סיגורטה - חוץ מכל זה, כמה שהאיטלקים נחמדים!

אני רוצה לרדת לאיטליה! לא ראיתי אפילו ילד אחד משתטח על הריצפה בבכי. כמה שכיף לעמוד בתורים ולסוע בנינוחות באוטוסטראדות במהירות של 150 קמ"ש. וגם בכבישים הכי צרים, שאין בהם שוליים: רוכבי אופנים, אופנוענים ומכוניות נוסעים יחד, מבלי להפריע אחד לשני. במשך שבוע שלם שמעתי רק שני צפצופים של צופרי מכוניות, אחד מהם שלי.

אני רוצה לרדת לאיטליה! כמה שנקי בכל מקום הכי שכוח אל. בכל הכפרים שטיילתי, או שעברתי בהם, באיטליה, ראיתי רק בית אחד שהוא באמצע בניה, ולא כמו אצלנו שיש כפרים שחציים בנויים, וחציים עדין לא החליטו איך מסתיימת להם הצורה. לא ראיתי ערימה אחת של אשפה. בכל מקום הכל מאורגן: מדשאות, דרכי גישה, אופני תשלום, פחי אשפה ושירותים.

אני רוצה לרדת לאיטליה! כי שם אפשר לאכול לחם רק מקמח לבן, וגלידות טעימות ולא להשמין. כי שם בסופרמרקט הכל ארוז יפה, כולל סושי, כי שם האיטלקית המתנגנת הזאת..איזו שפה ! בונז'ורנו, בונאסרה, גרצייה, בליסימה, ארוידרצ'י איטליה. איך אני אוהב אותה !
חיפשתי שיר איטלקי שמתאים לכל זה. היו תקופות שהייתי אוהב לבשל ביום שישי בצהרים עם כוס יין וערוץ המוזיקה האיטלקית של הוט מתנגן בסלון. אבל לא מצאתי כלום. גם ברדיו באיטליה ניגנו בעיקר שירים באנגלית. מה שמצאתי זה הקליפ שלמעלה שנראה לי מאד מתאים. עם כל האסקפיזם שלי כרגע, כולל תרגיל העורף שהתקיים היום, אין לי ממש כוח לגלות על מה הקליפ מדבר ומי הלהקה הישראלית הזאת, זה מבדר אותי מאד, ואם למישהו יש תשובות, הוא מוזמן לתגובות.

3 תגובות:

שרון רז אמר/ה...

אין לי תשובה לגבי מה ששאלת אבל כתבת יפה על איטליה ועשית חשק גדול, תודה ששיתפת כך

שירה אמר/ה...

http://www.youtube.com/watch?v=tL9kvecvnKE

כנראה אחד השירים הכי מענגים שקיימים, בעיקר בגלל הפסנתר הזה... ובאיטלקית :)

Unknown אמר/ה...

שרון, טוס רק כשתוכל
שירה- שיר מעניין - עוד לא החלטתי איך לאכול אותו


פוסטים אחרונים וממש שווים !