לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 7 ביולי 2010

Radiohead - Glastonbury 2003 - הופעה מלאה



אנחנו ממשיכים את פסטיבל ההופעות שהיו כאן השבוע, הפעם בהופעה מלאה ומרהיבה, באיכות מעולה של רדיוהאד משנת 2003, שהתגלתה השבוע דרך עונג שבת. היחס שלי לרדיוהאד בלתי בשל. אני לא מתמצא בניינטיז באופן כללי, ואני די מצפה לרטרו ניינטיז שצפוי בעשור הקרוב, לפחות בשביל להדביק את החומר (למרות שרטרו, כמו שאתם יודעים, תמיד מנגן על אותו רגש נוסטלגיה, סטריאוטיפי ודביק), לכן ההקשבה שלי להופעה של רדיוהאד היא די בתולית. אני הרבה פעמים מקנא באנשים שלא מכירים אלבום מעולה שאני כבר טחנתי, כי יש להם את הזכות לחוות חוויה ראשונית. הפעם אני מקנא בעצמי. רדיוהאד נשמעים לי בפעם הראשונה ממש מעולים. מה אני אגיד לכם: יש להם עתיד ללהקה הזאת, או בעצם עבר. הם התפרקו כבר?

2 תגובות:

הדר אמר/ה...

חבוב, רדיוהאד זו אחת הלהקות הכי מעניינות, מרתקות, כיפיות, מגוונות, מוזרות, מרגשות, מהפנטות, מפחידות ואדירות שיש בעולם כיום.
אם אתה לא מכיר, אתה מפסיד, והרבה.
כל אלבום זו חוויה שונה. אתה חייב לשמוע אותם!!!
ואם אתה באמת רוצה, תתחיל עם פבלו האני.
הוא נעים, חמוד, רוקיסטי, לא יותר מדי, ותאמין לי שאתה תיהנה.

Unknown אמר/ה...

אני מכיר לא מעט בני גילי שרדיוהאד לא מדברים אליהם. אני מרגיש שרדיוהאד הם משהו מאד תקופתי, ששייך לשכבת גיל מסויימת, אבל הקשבתי להופעה הזאת, והיא מאד טובה !
פבלו האני, אתה אומר? אני אבדוק.


פוסטים אחרונים וממש שווים !