לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 30 ביולי 2010

נבדק ונמצא פרימיום - בדיוור ישיר



הדואר שלי מלא בזבל, גם הדואר של הנייר שאני מוציא ממנו ערימות של פליירים חסרי ערך, ולפעמים גרוע מכך: פליירים בעלי ערך, שאני צריך לשמור או לזכור או לבדוק. גם זה חלק מחיי הבורגנים כפי שתיארתי אותם בביקורת שכתבתי על האלבום החדש של הארקייד פייר (לכו לקרוא ורוצו לשמוע!). וגם במייל יש ערימות של דואר זבל, אבל לתגובות שלכם (כאן בדה-מרקר ובפייסבוק), ולמכתבים של אנשים שקוראים את הבלוג אני מחכה בכליון עיניים בכל יום. לפעמים כותבים לי בלוגרים שרוצים להחליף עצות על האתר, ולפעמים כותבים לי קוראים של רדיו פרימיום להמונים שרוצים לשתף במשהו - ואלה המכתבים שאני הכי אוהב.
גם ברשת יש מלא שירים, לא הייתי אומר זבל, כי לא קוראים לאוכל זבל, אבל יש הרבה, ואי-אפשר להקשיב להכל, אז בשביל זה יש רדיו פרימיום להמונים. נבדק ונמצא פרימיום הוא המדור המרענן של סופהשבוע שאמור לעשות ריפרשינג על הכל, במיוחד בקיץ החם. ה-News (החדשות העיקריות) וה-Reviews (ביקורות האלבומים) מפורסמים בעיקר לאורך השבוע, אבל אם אתם במזגן אז זו ההזדמנות לעבור על כל מה שהיה. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום כמה שירים כייפים במיוחד:

1. למעלה Tegan & Sara התאומות הלסביות הקנדיות (נשבע לכם שאני לא ממציא את זה) בשיר ווידאו חדש On Directing! יש בקליפ גם רגע של תלת מימד- אם במקרה יש לכם משקפיים לזה, אז נסו אותם.

2. נמשיך את הקו המוסיקלי עם להקה נשית: The Hundred In The Hands מביאה עוד בשורה מברולקין, הקליפ לשיר Pigeons מלא בשפריצים של זיקוקים, אקרובטיקה, ובכלל חוויה לילית מעניינת, גם אם לא סקסית.



3. האחים הכימיים, Chemical Brothers, בקליפ עם משחקים ויזואלים, לקטע Another World מתוך האלבום המדובר שלהם שיצא השנה.

4. קריבו הוציאו את אחד האלבומים המעניינים של השנה, אני פחות מתלהב ממנו, אבל כל מי שאוהב מוזיקת דאנס חצי אמורפית, מאד אהב. ועכשיו יש להם קליפ חדש לקטע שנקרא Sun. בקליפ חזון אופוקליפטי שבו נשים מבוגרות וצעירים רוקדים יחד.



5. עוד קליפ יפהפה פסיכדלי, שהוא יותר פוסט רוק, אבל עם פרפרים Glittering Blackness - Fall - 2



6. הפוסט הזה היה אמור להיות בכלל היפ-הופ-פופ אבל בסופו של דבר זה זרם בכלל לכיוון אחר. מכל הקליפים ומהשירים, זה כנראה הכי מעמיק והכי אפי, שיגרום לכם לחשוב (אני ממש מצטער שאני מאלץ אתם לבצע פעולה כזו בחום הזה, אבל זה שווה) . להקת WU LYF שזה ראשי תיבות של World Unite/Lucifer Youth Foundation (לא יודע מה יש לכל-כך הרבה מוסיקאים עם לוציפר הזה) וגם של What Up/Loving Young Females בקליפ הישרדות לשיר עם השם הכי ארוך שאני נתקלתי בו בחיי I Got Dem Wu Wu Busted Teef Spitting It Concrete Like The Golden Sun God (בקליפ קטעי אלימות, למרות הסוף הטוב שלו - ראו הוזהרתם)



7. ולסיום, להרפיה מלאה של המוח בחום הנורא הזה: Kasper Bjørke: Heaven עם המילים המרגיעות:
Smell of you baby, my senses, My senses be praised Kissing and running, Kissing and running away Nothing will harm you, Nothing will stand in your way


שתהיה לכם פרימיום של שבת !

2 תגובות:

הדר אמר/ה...

או או!!! לי יש כמה!

Fall Out Boy - I Slept with Someone in Fall Out Boy and All I Got Was This Stupid Song Written About Me

Panic! At the Disco - There's A Good Reason These Tables Are Numbered Honey, You Just Haven't Thought Of It Yet

אבל תכלס, זו לא חוכמה. אלה להקות פאנק. הן תמיד עושות את השטויות האלה.

Unknown אמר/ה...

ואלה שמות ארוכים


פוסטים אחרונים וממש שווים !