לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 15 ביוני 2012

נבדק ונמצא פרימיום - לעוף עם משקולות

פתיחה
לפעמים אני מרגיש שאני קצת כפוי טובה. זה קרה לי אתמול כשאכלתי בחומוס סעיד שבעכו, שהוא כידוע החומוס הכי טוב בארץ, וקרוב לוודאי החומוס הכי טוב בעולם, ואח"כ בערב אכלתי בגלידה "אלדו" אשר בזיכרון, שזו כנראה הגלידה הכי טובה בעולם. זה היה במקום עוגת יומהולדת לבן הגדול שלי, שהוא קרוב לוודאי הילד הכי טוב לב שבעולם.  שחגגנו יחד עם האח שלו, הקטן, שהוא הילד הכי חמוד בעולם, ויחד עם אחותו הגדולה, שהיא מתנת האלוהים הכי גדולה בעולם. והיום עוד ביקרתי בבית שאני קונה, שהוא הבית הכי טוב בעולם בשבילי, ואני נוסע גם ברכב שהוא בדיוק מה שרציתי. וגם אישתי, שבינינו, היא לא רק האמא הכי טובה בעולם, היא כנראה גם האישה הכי טובה בעולם בשבילי. ומכל זה קשה לי ממש להנות, ולהיות ממש בעננים.. סתם כי מישהו עושה עליי איזו מניפולציה ופוליטיקה בעבודה. וכך הגעתי למסקנה שלחיות זה כמו לעוף אבל עם משקולות. אה..ושכחתי שאני גם שומע את המוסיקה הכי טובה בעולם, ואתם מוזמנים גם:


The Walkmen
עוד לא הקשבתי לאלבום החדש שלהם Heaven,הם קצת הפסידו אותי באלבומים הקודמים שלהם רוויי ההייפ שקצת הכזיבו. אבל נראה שהפעם הצליחו הרבה יותר. כבר שמעתי איזה שני שירים מהאלבום הזה, ואת זה ממש אהבתי
The Walkmen - Heartbreaker



Jens Lekman
זה מזכיר לי את Colour Fields ואת Aztec Camera. לנס לקמאן הוא מוזיקאי אינדי-פופ שבדי וזה שיר חדש שלו לאחר שנתיים הפסקה. כיף...

Jens Lekman - Erica America


מאונט אירי
חדשות מאונט אירי של השבוע: בקרוב אלבום נוסף. החתיכה הראשונה ממנו מלאה ברגש וסוערת. קטע מאד יפה ומרשים.



Dr. John
יש כאלה שכמה שהם ותיקים, הם אף פעם לא עושים קאמב,ק כי הם פשוט יוצרים ויוצרים ויוצרים. למשל Dr. John שעושה שירי בלוז-ג'אז כל איזה שנתיים מוציא אלבום. משנת 68 ועד עכשיו איזה 30 אלבומים. זה מתוך חדש שלו. שיר טוב, שאהבתי.

Dr. John - Revolution





Public Enemy - Get It In
פאבליק אנמי חוגגים יובל 25, ומוציאים שיקרא Most Of My Heroes Don’t Appear On No Stamp and The Evil Empire Of Everything. בזמן האחרון אני יותר יותר מקשיב למוזיקת היפ-הופ כזו שעד היום התלעמתי ממנה. ומה אני אגיד לכם..זה עולם. שיר חדש:

Public Enemy - Get It In


בובי אמק
עוד אחד שמסרב להתפגר. בסך הכל אני די אוהב את מה שהוא עושה. מצד שני..לא יודע... הוא כאילו כל-כך מעודכן ומופק בדיוק כמו ששירים צריכים להישמע היום, שמחר כבר לא נרצה לשמוע אותם.

Bobby Womack - Whatever Happened To The Times

Silverclub
זה היה שיר השבוע שעבר. להקה חדשה ממנצ'סטר, לפני אלבום בכורה. אלטרנטיב-אלקטרוני. מזכיר לי מאד את

לב יש שניה
בלי שברוני הלב והערגה לאהבה אולי לא היתה מוסיקה בכלל, ובטח שלא היו שירי אהבה. אורית@ שלפה את השיר הזה מאיזו מגירה ואני לא הפסקתי להקשיב לו כל השבת שעברה.

דרורה חבקין - קח את ליבי


השבוע חלמתי על נעמי שמר. יותר נכון חלמתי שסיפרתי לחבר מהעבודה, שעלה מרוסיה, איזו משוררת גדולה היא היתה ואז התמלאתי געגועים ואהבה רבה אליה. נזכרתי גם שפעם היתה תוכנית של אהוד מנור שבו הוא ראיין (בערוץ הראשון) אנשים דגולים כמוה. לתוכנית קראו "מסך אישי" ובו הוקדשה חצי שעה לקטעי תרבות שונים שהם אהבו. למשל סדרות, או מוסיקאים או הופעות מסויימות שהם ראו. זה היה לפני עידן היוטיוב, אבל העיקרון דומה. אני זוכר במיוחד איזה קונצרט מוסיקלי שהיא ביקשה שערבב כמה סגנונות, והיא אמרה שככה היא אוהבת שכיוונים שונים מתאחדים יחד. אני מאד הזדהתי. נזכרתי בכך לכבוד המאשאפ ההיפ-הופי שעשו ל- In the Aeroplane Over the Sea של Neutral Milk Hotel. אתם יכולים להבין שאני אהבתי:




לא על הסמיתס לבדה -Cardiacs
יש לי חורים גדולים בהשכלה בכל מה שקשור לניינטיז, ובזמן האחרון אני משלים יפה ובכיף. אבל לגבי האייטיז אני מרגיש די שולט, אז איך זה שלא הכרתי את הלהקה הזאת? איזה שיר !

CARDIACS - IS THIS THE LIFE

וזהו, ולמרות כל המשקולות
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !

פוסטים אחרונים וממש שווים !