לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

שיפור מהיר: Cat Power - Sun


יש לי את הג'ט-לג הכי מעאפן בעולם, אני לא מצליח להרדם עד ארבע לפנות בוקר, אבל מתעורר כמו גיבור בשעה 8 וחצי (גם כן) בבוקר. אני מבלה באזור הדמדומים - חצי ער וחצי ישן, חצי חי וחצי מת מעייפות. אין ברירה חייבים הלילה להשתכר (סתם. אני אף פעם לא משתכר, אבל בכל זאת התעוררתי הבוקר עם האנג-אובר).
כל תעתועי הזמן שעוברים עלי מתקשרים לשיר חדש שאני מתלהב ממנו, Nothing But Time, מתוך אלבום חדש של Cat Power בשם Sun.  השיר הזה הוא מחווה ל- Heroes של דיוויד בואי, ומתארח בו גם איזה זמר. נשמע מוכר..אני בטוח שתזהו. נהיה נודניק הזמר הזה בזמן האחרון, עם כל שיתופי הפעולה שהוא משתתף בהם בסיטונות, אבל כאן הוא ממש מרים את השיר עוד רמה אחת למעלה.
אני אוהב שירים על זמן -זמן הוא הזדמנות לעשות משהו, או לחוות משהו. אבל כשהוא עובר, הלכה ההזדמנות ואז..אז זה כבר עצוב, ומאוחר מידי.
כל האלבום הזה נכתב, לכאורה, בעקבות פרידה מהחבר שלה Giovanni Ribisi (לא מכיר אותו אישית) וזו הסיבה אמיתית שהיא לא הגיעה לישראל. באמת חשבתם שמעניין אותה המצב הפוליטי פה ?
האלבום הזה הופק ע"י מרשל והיא גם ניגנה בו כמעט על כל הכלים. אלבום קיצבי קצת אלקטרוני. שנשמע ממוצלח ביותר.

עכשיו כולם להזיל דמעה יחדיו, ונתאבל על כל הזמן שהתבזבז לנו בחיים לשווא.
 ע"פ סימן שלי (אגדו דיכאונות זה כאן)..בי-ח-ד. עכשיו !

Cut Power - Nothing But Time
שיר זה הוסר בגלל שלא בא להם שאני אשים אותם. אז לא צריך.

פוסטים אחרונים וממש שווים !